Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@15:38:26 GMT

مرضیه هاشمی از دلیل بازداشتش گفت

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۱۴۱۰

خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی گفت: بعد از بازداشت من در آمریکا، متوجه شدم که جمهوری اسلامی چقدر برای دولت آمریکا مهم است و آن‌ها نگران ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران هستند.

«مرضیه هاشمی» خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی در بدو ورود به ایران و در فرودگاه امام خمینی (ره) در شرایطی که جمعیت کثیری برای استقبال وی آمده بودند در جمع خبرنگاران گفت: من اصلاً انتظار چنین استقبالی را نداشتم و از همه شما ممنونم که برای استقبال از من به اینجا آمده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اصلاً نمی‌خواستم کسی متوجه ورودم به ایران شود که مبادا مردم ایران توی زحمت بیافتند.

وی درباره احساس خود حین ورود به ایران گفت: از همه شما ممنونم که هم به ایران برگشتم و هم کنار یک ملت که واقعاً پشت همدیگر هستند. مردم ایران در این مدت برای من زحمت‌های بسیاری کشیدند و واقعاً نمی‌دانم چطور از آن‌ها تشکر کنم.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که چقدر دلتنگ ایران شده بودید، گفت: نمی‌توانم دلتنگی‌ام را توصیف کنم در این مدت به شدت دلتنگ ایران و مردم این سرزمین شده بودم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا باز هم کار خبری را انجام می‌دهید، بیان داشت: کار و فعالیت من در همین حوزه است. ان‌شاءالله فعالیتم را ادامه می‌دهم شاید هم فعالیتم را کمی بیشتر از قبل کنم.

خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی درباره اتفاقاتی که در این مدت برای وی افتاد، اظهار داشت:در این مورد باید به تفصیل صحبت کنم، اما نشانه و دلیل اصلی این اتفاق دشمنی آمریکا با ایران بود و دلیل بازداشتم به طور مستقیم به ایران ربط داشت.

هاشمی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره اینکه با شرایط به وجود آمده باز هم حاضر هستید به آمریکا برگردید، گفت: مطمئنم که دولت آمریکا نمی‌خواهد من به آمریکا برگردم، اما من کارم را با امید به خدا ادامه خواهم داد.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در آنجا چه بر شما گذشت، بیان داشت: نمی‌توانم بگویم و در این شرایط برایم سخت است، اما فقط می‌توانم بگویم خیلی شرایط برایم سخت بود.

هاشمی در ادامه با اشاره به اتهام وارد شده به وی و دلیل بازداشتش گفت: در آینده نزدیک با حضور در نشست خبری به صورت مفصل در این باره صحبت خواهم کرد.

خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی که مدتی توسط دولت آمریکا در بازداشت به سر می‌برد، درباره بازگشت مجددش به این کشور عنوان کرد: بابت بازگشتم به آمریکا اصلاً نگران نیستم چرا که توکلم بر خدا است.

وی در پاسخ به سؤال‌های خبرنگاران اظهار داشت: بعد از اینکه این اتفاق برای من افتاد متوجه شدم که جمهوری اسلامی چقدر برای دولت آمریکا مهم است و آن‌ها نگران ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران هستند. اما این را بدانید که شما ملت ایران راه درستی را پیش می‌روید و خدا ان‌اشاءالله رهبر انقلاب را برای ما حفظ کند. اگر شما در خارج از کشور باشید ارزش رهبر، وطن و جمهوری اسلامی ایران را متوجه خواهید شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جمهوری اسلامی دولت آمریکا انقلاب اسلامی ایران ایران فرودگاه امام مردم ایران دولت اسلامی ایران ملت ایران رهبر انقلاب جمهوری اسلامی ایران ایران پرس تی وی رهبر انقلاب فرودگاه امام ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از ۶ روز جست و جو جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل اوزن پیدا شد.

حکمت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: گزارش مفقودی مرد ۶۰ ساله‌ای در ارتفاعات کوهکن شهر آب بر شهرستان طارم توسط مردمی در ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه یکم اردیبهشت به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی تاکید کرد: بلافاصله یک تیم عملیاتی پنج نفره همراه با تجهیزات مورد نیاز با یک دستگاه خودروی کمک دار سبک از جمعیت هلال احمر مرکز شهرستان برای جست و جوی این مفقودی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده نیز ۲ تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) ساعت ۱۹ شامگاه شنبه از پایگاه امدادی مرکز استان برای جست و جو به این منطقه اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: تا ساعت ۲۳:۵۵ شامگاه شنبه جست و جوی سه تیم ادامه داشت که این عملیات متوقف و جست و جو نیز صبح روز یکشنبه نیز مجدد آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این عملیات از صبح دوشنبه سوم اردیبهشت آغاز شده و همراه با ۲ تیم آنست ادامه داشت که با نامساعد شدن شرایط جوی عملیات این تیم متوقف شد.

هاشمی افزود: جست و جو توسط تیم‌های عملیاتی متشکل از ۱۰ نجاتگر همراه با خودروی کمک دار سبک برای پیدا کردن این مرد طارمی ادامه داشت.

وی تاکید کرد: از بعدازظهر روز شنبه ارتفاعات و پیرامون روستاهای کلکش شهرستان زنجان، کوهکن علیا، چورزق، زرنی، شیرمشه توسط تیم‌های عملیاتی و با همراهی و کمک بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی و اهالی روستاها از مناطق جست و جو بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درخواست پرواز بالگرد برای جست و جوی این مرد ۶۰ ساله طارمی نیز انجام شده که به دلیل شرایط جوی نامساعد در این شهرستان امکان پرواز وجود نداشت.

هاشمی تاکید کرد: امروز پنجشنبه۲ تیم واکنش سریع با ۱۰ نیرو، یک تیم آنست (با یک قلاده سگ زنده یاب) و سه خودروی کمک دار سبک وارد عملیات شدند.

وی افزود: امروز جسد این مرد مفقودی توسط اهالی منطقه داخل رودخانه قزل اوزن اطراف روستای تسکین مشاهده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات فنی پس از ساعت‌ها تلاش جسد را که در داخل رودخانه گیر کرده بود به بیرون کشیده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

هاشمی از هموطنان درخواست کرد در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 747961

دیگر خبرها

  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • (ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد