Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ۳۰ هوادار تیم ملی فوتبال سوئیس پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به کشورشان بازنگشتند و تصمیم به اقامت دائم در روسیه گرفتند. ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، سرویس رسانه‌ای وزارت کشور روسیه اعلام کرد تعداد هواداران تیم ملی فوتبال سوئیس که پس از پایان جام جهانی 2018 به کشورشان بازنگشتند و تصمیم به اقامت در روسیه گرفتند 30 نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در دوره زمانی دسامبر 2018 تا ماه نخست سال 2019 تعداد هوادارانی که به صورت غیر قانونی پس از جام جهانی 2018 در روسیه اقامت کردند بالغ بر 12 هزار نفر بود که این تعداد با همکاری سازمان‌های امنیتی و انتظامی به 5.5 هزار نفر کاهش یافت. با اعلام مدیر دپارتمان مهاجرت وزارت کشور روسیه هواداران باقی‌مانده تا پایان روز 31 مارس (فروردین 98) از این کشور دیپورت خواهند شد. اتباع کشورهای نیجریه (1863 نفر)، ویتنام(911 نفر)، بنگلادش (456 نفر) و سنگال (253 نفر) در صدر فهرست هواداران جام جهانی 2018 روسیه هستند که پس از پایان این رقابت‌ها به صورت غیر قانونی در این کشور اقامت دارند. در دوره برگزاری این رقابت‌ها بیش از 650 هزار تبعه خارجی از سراسر جهان با داشتن پاسپورت‌های هواداری بدون ویزا وارد روسیه شده بودند.

اقامت غیرقانونی بیش از 5 هزار هوادار خارجی جام جهانی 2018 در روسیه

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام جهانی فوتبال 2018

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال 2018 جام جهانی فوتبال 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه

به گزارش تابناک، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

دیگر خبرها

  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • سوئیس ۳۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های روسیه را آزاد کرد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه