Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی به همراه مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با وزیران بهداشت، صمت و نیرو دیدار و مشکلات این استان را مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در نشستی کاری با رحماني وزير صنعت، معدن و تجارت و دکتر نمكي سرپرست وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، مباحث و مشكلات موجود در بخش هاي مرتبط را مورد بررسي قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد صادق معتمديان» در نشست کاري با وزير صنعت، معدن و تجارت که مجمع نمايندگان استان نيز حضور داشتند مشكلات موجود در بخش معدن كاران، صاحبان صنايع و توليدكنندگان مطرح و به صورت دقيق مورد بررسي قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: علاوه بر طرح مشکلات، ظرفیت ها و توانمندهای استان در حوزه هاي تجارت، صنايع معدني و ... نيز مطرح و پيشنهاداتي که قبلاً توسط مسئولان مرتبط در حوزه صنعت، معدن و تجارت و استانداري تهيه شده بود ارائه شد.

 

معتمدیان با بیان اینکه پيشنهادات استان مورد استقبال وزير صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت، افزود: وزیر صمت براي حل مشکلات پروژه هاي نيمه تمام و نيز اجراي پروژه هاي جديد در اين حوزه دستورات لازم را صادر کرد.

 

استاندار خراسان جنوبی، از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت در آینده اي نزديک به استان خبر داد و اظهار داشت: در اين سفر که معاونين وی نيز حضور خواهند داشت به صورت ميداني مشکلات بررسي و تصميمات لازم براي حل آنها اتخاذ خواهد شد.

 

15 مورد درخواست استان در حوزه بهداشت و درمان مورد بررسی قرار گرفت

مقام عالی دولت در استان همچنین در دیدار با سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گفت: در اين ديدار نيز با توجه به سفر اخير دكتر نمكي به استان و آشنايي ايشان با مشكلات موجود در بخش بهداشت و درمان دستورات لازم براي حل آنها صادر شد.

 

معتمدیان، با بیان اینکه ۱۵ درخواست استان در حوزه هاي بهداشتي و درماني مورد بررسي قرار گرفت، افزود: دکتر نمکي با اكثر اين درخواست ها موافقت نموده و براي حل آنها دستورات لازم را صادر كرد.

 

وی به مشکلات موجود استان در حوزه های زیرساختي از جمله آب و برق اشاره کرد و اظهار داشت: در همين رابطه با هماهنگي هاي قبلي صورت گرفته در جلسه اي کاري با دكتر اردكانيان وزير نيرو مشكلات موجود استان در اين حوزه ها مورد بررسي قرار گرفت.

 

معتمدیان خاطر نشان ساخت: تلاش خواهیم کرد با هم افزايي و با دعوت از مسئولين کشوري و وزراء به استان با طرح مشکلات استان بخشي از آنها را مرتفع نماييم.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان نشست خبری دهه فجر استان بوشهر شیراز اصفهان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایام دهه فجر اسحاق جهانگیری وزیر صمت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی وزیر بهداشت خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عملیات اجرایی راه آهن خراسان جنوبی ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد.

طرحی که ۱۳ قطعه دارد و عملیات اجرایی اش در برخی قطعات در حال اجراست و در مابقی قطعات نیز به زودی آغاز می‌شود.

 برای شتاب گرفتن این طرح امروز جلسه‌ای در دفتر معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد زیرسازی این طرح که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شده تا دو سال آینده به اتمام برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم