Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@23:01:37 GMT

دیدارامیرقطر با رییس پارلمان چین

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۷۷۱۴۲

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی' امیر قطر در ادامه سفر دوره ای خود به شرق آسیا امروز پنجشنبه در پکن با 'لی جان شو' رییس مجلس ملی نمایندگان خلق چین دیدار و گفت و گو کرد. ناطقان:  'لی جان شو' رییس مجلس ملی نمایندگان خلق چین در این دیدار اظهار کرد 'شی جین پینگ' رییس جمهوری چین و امیر قطر در سال 2014 مشترکا تصمیم گرفتند که روابط چین و قطر را به روابط مشارکتی راهبردی ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ملاقات امروز به طور حتم روابط دو کشور را به مرحله جدید توسعه خواهد رساند تاکید کرد مجلس ملی نمایندگان خلق چین مایل است به اتفاق مجلس قطر، توافقات مهم سران دو کشور را به اجرا رسانده، مبادلات تجربیات قانونگذاری را تقویت بخشیده، به ساخت مشترک پیشنهاد 'یک کمربند - یک جاده' یاری کرده و برای همکاری‌های عملی دو کشور در زمینه‌های انرژی، تجهیزات زیربنایی، سرمایه‌گذاری و تبادلات انسانی، محیط قانونی مطلوب بنا کند.
'شیخ تمیم بن حمد آل ثانی' امیر قطر نیز در این دیدار اظهار کرد قطر به روابط مشارکتی راهبردی با چین اهمیت داده و فعالانه به همکاری دو کشور در ساخت مشترک 'یک کمربند- یک جاده' پرداخته و انتظار دارد همکاری‌ها با چین در زمینه‌های تجاری، ورزشی و گردشگری تعمیق یابد.
سفر دو روزه 'شیخ تمیم بن حمد آل ثانی' امیر قطر با دعوت 'شی جین چینگ' رئیس جمهوری چین روز چهارشنبه آغاز شد.
امیر قطر پیش از این دو بار برای شرکت در مراسم افتتاح المپیک 2008 پکن و همچنین یک سفر رسمی در سال 2014 به چین سفر کرده بود.
امیر قطر پیش از سفر به چین از کره جنوبی دیدار کرد. منبع: ایرنا برچسب ها: دیدار ، رئیس پارلمان چین ، قطر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دیدار رئیس پارلمان چین قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080743 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیر عبداللهیان
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • دور دوم انتخابات یا تعیین رییس مجلس
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا