Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سابقه عهدشکنی آمریکا و اروپا در طول سالیان مذاکره با کشورمان، از مذاکرات سعدآباد گرفته تا همین برجام، آنچنان چهره‌ ناموجه و غیرقابل اعتمادی از آنها برای ما به ارمغان آورده که در دوران فعلی حتی آن عده از سینه‌چاکان مدافع غرب در داخل و کسانی که امور کشور را منحصر در مذاکره با آمریکا می‌دیدند، امیدشان نسبت به هرگونه مذاکره و تعامل با غرب به کلی مخدوش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پنجشنبه شبکه خبری ان‌دی‌آر آلمان از تشکیل رسمی کانال تبادل مالی با ایران خبر داد. ظاهرا فرانسه میزبان این کانال مالی خواهد بود و یک بانکدار برجسته آلمانی نیز مسئولیت آن را بر عهده می‌گیرد. طبق گزارش‌ها، این کانال مالی میان اتحادیه اروپا و ایران، در مرحله نخست اقلام غذایی و دارویی و لوازم پزشکی را در بر می‌گیرد و دامنه فعالیت آن می‌تواند گسترش یابد. اما محل سوال و شبهه در این میان چرایی و علت راه‌اندازی instex در شرایط فعلی است؛ آیا اروپا قصد دارد این کانال مالی را که دارای ظاهری خیرخواهانه است به عنوان پیش زمینه‌ای برای تحمیل مجموعه وسیعی از تعهدات خطرناک به کشورمان وارد کند؟

در ادامه تحلیل اجمالی مهدی محمدی، کارشناس مسائل سیاسی درباره این کانال مالی (instex) را که در صفحه توئیتری وی منتشر شده را می‌خوانید.

" کانال مالی با اروپا (instex) نمونه کاملی است از زدن زیر تعهدات، کش‌دادن موضوع تا زمان اثرکردن فشارها، بعد تحمیل مجموعه وسیعی از تعهدات خطرناک و رویه‌های مکمل تحریم در قالب مکانیسمی ظاهرا خیرخواهانه. اروپا نه فقط ناتوان، بلکه توطئه‌گر و غیرقابل اعتماد است."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برترین ها جذاب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم)
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • حمل خطرناک کمد با موتورسیکلت (فیلم)
  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون (فیلم)
  • فرآیند پرورش میلیون‌ها کبوتر گوشتی توسط چینی‌ها (فیلم)
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)