Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در نهمین نشست کارشناسی مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته با کمک انجمن‌ها حدود ۶۰۰ محل دانشی تولید شده‌اند و اساتید تمام رشته‌های علمی همچون آنکولوژی، داخلی، گوارش و کلیه در این انجمن‌ها فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سال آینده گایدلاین‌ها الکترونیکی می‌شوند و علاوه بر آن سامانه استحقاق سنجی راه اندازی خواهد شد همچنین انجمن‌ها توانسته‌اند راهنمای بالینی را هم ایجاد کنند.

اجازه نمی‌دهیم شکایت به مراحل بعدی کشیده شود

جان بابایی با اشاره به شکایت‌های ارجاعی به سامانه ۱۹۰ گفت: اجازه نمی‌دهیم شکایت‌ها به مراحل بعدی کشیده شوند و آن‌ها را سریعا پیگیری می‌کنیم اما در بعضی موارد این شکایات خصوصی می‌شوند و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه مجوز سونوگرافی به پزشکان زنان را وزارت بهداشت صادر کرده است، اظهار کرد: این مجوز برای این صادر شده است که در مناطق محرومی که رادیولوژی در اختیار نیست متخصص زنان بتوانند کار سونوگرافی را انجام دهند.

وی یادآوری کرد: در گذشته انجمن‌های داخلی می‌توانستند برای آندوسکوپی اقدام کند و این موضوع جزو پرکتیس کار آنها بوده و در حال حاضر جراحان می‌توانند این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از صدور کیفرخواست در خصوص پرونده قتل پزشک ماهشهری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدی با اشاره به دستورات رئیس کل دادگستری استان خوزستان در مورد موضوع امنیت روانی جامعه و برخورد قاطع و سریع با جرائم خشن، گفت: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله با حضور بازپرس در صحنه قتل و بررسی شواهد موجود، پرونده تشکیل و تحقیقات به سرعت آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی متهم، فرد مظنون در کمترین زمان ممکن دستگیر و پس از بازداشت به جرم خود اعتراف و نحوه قتل و علت آن را تشریح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر با بیان اینکه مبارزه با فساد و برخورد مصداقی با جرایم خشن و تأمین امنیت روانی جامعه با دقت نظر و سرعت عمل، از اولویت برنامه‌های این دادستانی است، گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات ظرف دو ماه با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

دیگر خبرها

  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران