Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تنیس روی میز شهرستان آستارا شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های یکروزه تنیس روی میز دهه فجر صبح امروز با شرکت 15 ورزشکار و سه مربی در قالب دو تیم از شهرستان آستارا، یک تیم از شهرستان اردبیل و دو تیم از خلخال در سالن ورزشی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی آستارا آغاز شده بود.
علی عرب زاده افزود: در این مسابقات تیم های اردبیل، الف خلخال و ب خلخال به ترتیب مقام های اول تا سوم نتایج تیمی را احراز کردند و در بخش انفرادی نیز سامان قدیری از اردبیل، وحید شهبازی از خلخال و مسعود بیگلری از اردبیل به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رقابت ها از نظر فنی و ورزشی در سطح خوبی برگزار شد و سالن ورزشی مناسبی در آستارا برای آن تامین شده بود.
عرب زاده بیان کرد: مصاف ورزشکاران تنیس روی میز شهرستان های آستارا و همجوار، با هدف افزایش توانمندی ورزشی و تداوم تمرین های حرفه ای ادامه خواهد داشت.
بندر مرزی آستارا با سه هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در 35 رشته، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و مسابقات ورزشی مختلفی در سطوح استانی، کشوری و بین المللی به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.
7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان گیلان دانشگاه آزاد اسلامی دهه فجر آستارا اردبیل جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان به مناسبت روز معلم در خرم آباد برگزار شد.   این رقتبت ها با شرکت ۶ تیم از شهرهای خرم آباد، بروجرد، الیگودرز، پلدختر و همچنین تیم هایی از استان های تهران، البرز ،خوزستان و مرکزی برگزار شد.   در پایان این مسابقات تیم لاله گلس از بروجرد مقام اول، داروخانه بعثت خرم آباد مقام دوم و تیم هیأت تنیس روی میز پلدختر مقام سوم را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد