Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اعضای باند سرقت‌های حیله گرانه گوشی‌های تلفن همراه در خیابان‌های مشهد که با تصادف به آخر خط رسیده بودند، خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر آقابیگی با اشاره به گزارش چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری و اعلام شکایت مال‌باختگان و آغاز تحقیقات پلیسی، گفت: درحالی‌که طرح‌های کنترل و مراقبت نامحسوس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار داشت، تیم گشتی پلیس راهور، خودروی سواری‌ای را مشاهده کردند که در بلوار وکیل‌آباد با دنده‌عقب حرکت می‌کرد و با یک خودروی لکسوس و پژو سواری  تصادف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در این لحظه پسر و دختر جوانی که سرنشین خودرو بودند پیاده شدند و پا به فرار گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد در این مأموریت ضربتی پس از کشف مقادیری مواد مخدر در داخل خودرو،  به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی راننده 32 ساله  فراری خودروی مذکور شد و حاکی از آن بود که این خودرو در سرقت‌های مشابه نیز مورداستفاده سارقان بوده است.

فرمانده انتظامی مشهد با یادآوری اینکه مأموران کلانتری نجفی این متهم که دارای 2 فقره سابقه کیفری است را بلافاصله دستگیر کردند، بیان کرد: متهم که در برابر شواهد موجود راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید با معرفی دختر جوان و همدست دیگرش گفت از مدتی قبل با این دخترخانم آشنا شده و با همدستی  یکی از دوستانش مرتکب سرقت شده‌اند.

آقا بیگی با اشاره به این مطلب که پلیس 2 متهم دیگر پرونده را نیز دستگیر کرد، گفت: بنا بر ادعای اعضای این باند، دختر جوان روی صندلی عقب خودرو نشسته و با زیر نظر گرفتن شهروندان، در کنار عابران پیاده توقف می‌کردند، سپس دختر جوان که آرایشی زننده نیز داشته  با این ادعا که شارژ تلفن همراهش تمام‌شده و نیاز به تماس تلفنی فوری دارد گوشی تلفن همراه طعمه را گرفته و در این لحظه با خودرو متواری می‌شدند.

آقابیگی افزود: در آخرین سرقت، مال‌باخته دست متهمان را می‌خواند و مانع فرار آن‌ها شده که راننده خودرو دستپاچه شده  و با دنده‌عقب حرکت می‌کند که  منجر به‌تصادف می‌شود.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تحقیقات با حضور 3 شاکی پرونده در کلانتری نجفی  برای کشف دیگر سرقت‌های انجام‌شده توسط اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرقت سرقت های مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • همراه پرخرج
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس