Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علی مکرمی فرماندار تکاب، روزجمعه در دیدار مسوولان با امام جمعه بمناسبت آغاز دهه فجر باگرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود:امروز در سایه انقلاب اسلامی دستاورد‌هایی در کشور بدست آمده که پیش از انقلاب شاهد آن‌ها نبودیم ازجمله این دستاورد‌ها میتوان به وفاق و همدلی مردم ومسوولان وتوسعه زیرساخت‌ها مناطق محروم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بیان کرد:پیشرفت وآبادانی کشور چهل سال پس از انقلاب در راستای اتحاد وهمدلی حاصل شده و امروز نیز بیش از هرزمان به تقویت انسجام ملی نیازمندیم.   امام جمعه تکاب نیز در این دیدار گفت: اتحاد وانسجام موجود درکشور نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است که باید همواره قدران و پاسدار آن باشیم و خدمات و وستاورد‌های نظام در مسیر انسجام تحقق یافته است.   حجت الاسلام برادری با گرامیداشت دهه فجر افزود:اتحاد مردم ومسوولان و عزم جدی برای حل مشکلات و توسعه کشور از شاخصه‌های نظام است.   انتهای پیام/م   فرماندار  تکاب با  امام جمعه و مسئولان این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است