Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:48:03 GMT

نیروگاه ۲۵ مگاواتی در مسکن مهر رشت احداث می‌‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۷۳۶۳

نیروگاه ۲۵ مگاواتی در مسکن مهر رشت احداث می‌‌شود

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر کلنگ احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی مسکن مهر رشت با حضور استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر زمین زده است. ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امروز با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان کلنگ احداث نیروگاه 25 مگاواتی شهر رشت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی در محدوده مسکن مهر بر زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان در مراسم آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های ملی و زیربنایی برق شهرستان رشت ابراز داشت: در هه مبارک فجر امسال و به‌مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امسال 330 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 508 میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افتتاح پست 63.20 کیلو ولتی میرزاکوچک رشت را نیز مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: انجام این طرح یکی از خواسته‌ها و مطالبات جدی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی سپیدرود بود که با همت مسئولان و دستگاه‌های ذیربط به انجام رسید.

1280 پروژه همزمان با ایام دهه فجر در گیلان به بهره‌برداری می‌رسدحجم افتتاح پروژه‌های عمرانی گیلان بیشتر از سال گذشته است336 پروژه به‌مناسبت دهه فجر در رشت افتتاح می‌شود

سالاری حل مشکل تأمین برق شهرک سپیدرود را موجب تسهیل در امر توسعه واحدهای صنعتی اعلام کرد و ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش فرصت‌های شغلی و جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های صنعتی ایجاد امکانات زیرساختی در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

وی حمایت از فعالان اقتصادی و صنعتی گیلان و مساعدت در جهت رفع مشکلات و چالش‌های آنان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تأمین زمین مناسب برای احداث واحدهای صنعتی و یا هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌های اجرای جهت کاهش بروکراسی اداری بسیار ضروری است.

به گزارش تسنیم، ‌علاوه بر پروژه‌های یاد شده امروز و با حضور استاندار گیلان پست برق 63.20 کیلوولتی میرزا کوچک رشت با هدف تأمین برق شهر صنعتی سپیدرود و مناطق اطراف آن نیز با صرف اعتباری معادل 25 میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست 63.20 کیلوولت رشت مرکزی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور استاندار گیلان و سایر مسئولان ذیربط استان افتتاح شد.

هزینه اجرای نیروگاه برق مسکن مهر رشت نیز که امروز کلنگ احداث آن بر زمین زده شد بالغ بر 80 میلیارد تومان برآورد شده است این نیروگاه با اتصال به باسبار 20 کیلوولت پست 63.20 کیلوولت مسکن مهر رشت، علاوه بر تامین برق مطمئن مشترکان ساکن در محدوده، موجب تقویت شبکه برق شهرستان رشت می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان