Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:50:12 GMT

مدیران با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۸۷۵۰۸

مدیران با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسئولین و مدیران در هر صحنه ای وظیفه دارند با مدیریت، روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند، اما این معنی ندارد که بگوییم خدمتی صورت نگرفته، لکن تلاش بیشتر و مضاعف باز هم نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک، امام  جمعه موقت یاسوج امروز (12 بهمن) در خطبه های نماز این شهر، گفت: یکی از سوالاتی که در قیامت از انسان می پرسند این است که جوانی ات را در چه راهی گذراندی؟، زیرا که جوانی شیرین ترین دوران عمر انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از سوالاتی که از انسان می شود این است که اموالت را از چه راهی به دست آوردی؟، ادامه داد: باید دید آیا در به دست آوردن و مصرف کردن آن حساب و کتاب داشته اید؟.

 

حکمتی نیک میزان محبت و ولایت نسبت به پیامبر را از دیگر سوالات قیامت دانست و با بیان داستانی از پیامبر (صل الله علیه وآله وسلم) که بعد از ازدواج امام علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) به خانه آنان رفته بود، افزود: فلسفه ازدواج، بینش عمیق در دینداری است.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج در خطبه های دوم نماز این هفته، گفت: روزی حضرت داوود خسته و ناراحت نشسته بود که خداوند به وی گفت:« ای داوود چه شده که این همه خسته و کوفته ای؟ داوود در جواب گفت: مردمت مرا خسته کرده اند، اینقدر از توحید و بندگی گفته و گوش نداده اند که خسته ام، خداوند گفت: از من چه می خواهی ؟ داوود گفت: محبت تو یعنی خداوند را می خواهم».

 

وی با بیان اینکه مردم این زمان به اندازه ای بینش و بصیرت دارند که قابل مقایسه با مردم زمان قبل از انقلاب نیستند، ادامه داد: این مردم مستحق هرگونه خدمت گذاری هستند.

 

حکمتی نیک خاطرنشان کرد: مسئولین و مدیران در هر صحنه ای وظیفه دارند با مدیریت، روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند، اما این معنی ندارد که بگوییم خدمتی صورت نگرفته، لکن تلاش بیشتر و مضاعف باز هم نیاز است.

 

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه این مردم هستد که این انقلاب را خلق کرده و صاحب این انقلاب مردم هستند، گفت: امام راحل شخصیتی بود که این انقلاب را بر سه اصل استوار خواند که آنها «مردمی، اسلامی و آرمان گرا بودن انقلاب است».

 

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب، انقلابی معنوی بود و برای نخستین بار یک حکومتی با اسلام ناب و برگرفته از مهدویت و عاشورا شکل گرفت.

 

حکمتی نیک یکی از شاخصه های امام راحل عظیم الشان را دوراندیشی ایشان دانست و افزود: ایشان می گفتند که «باید این انقلاب را به دنیا صادر کنیم»، دشمن با همین موضوع مشکل دارد.

 

خطیب جمعه موقت یاسوج با اشاره به اینکه ما با هیچ کشوری مشکلی نداریم جز اینکه این انقلاب را به دنیا معرفی و صادر کنیم، یادآور شد: امروز به زیبایی می بینید که تفکر اسلامی در اقصی نقاط دنیا صادر شده است. 

 

وی تاکید کرد: گفت: امروز نیز خلف به حق این نظام مقام معظم رهبری این تفکر را هدایت می کنند و به دنیا معرفی کرده است.

 

حکمتی نیک اظهار داشت: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حضور چشمگیر در همه صحنه ها و عرصه ها در چهار دهه اخیر و اعلام وفاداری خود به نظام، انقلاب و ولایت فقیه مستحق دریافت خدمات بیشتری هستند.


 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: هر چند که خدمات 40 سال گذشته نظام و انقلاب در همه زمینه ها متعدد و ارزنده بوده، اما انتظار می رود کار جهادی و تلاش مضاعفی از سوی مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش مشکلات مردم انجام شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 12 بهمن گروه سرود یوم الله 12 بهمن سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد جشنواره فیلم فجر اردبیل تفکر اسلامی روحیه جهادی امام جمعه مهدویت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۸۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید