Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی ۲۴ ساعت آینده با فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب کشور افزایش ابر، بارش باران و برف و وزش باد در شمال غرب، بخش‌هایی از غرب و دامنه‌های البرز غربی در قزوین و زنجان خواهیم داشت.

از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریانات در غرب سواحل دریای خزر، بارش باران به همراه کاهش نسبی دما را در استان‌های اردبیل، گیلان و غرب مازندران آغاز می‌شود که با گسترش جریان‌های جنوبی بر روی دریای عمان، در روز‌های شنبه تا سه شنبه برای مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور، رگبار باران و رعد و برق گاهی وزش باد شدید و کاهش دما پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه با تقویت سامانه بارشی ضمن کاهش محسوس دما، گستره فعالیت آن اکثر مناطق کشور به جز جنوب غرب را در بر می‌گیرد. دوشنبه بارش در نیمه غربی کشور خاتمه یافته و در نیمه شرقی کشور، بخش‌هایی از مرکز و سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در ۱۳ بهمن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود

به گزارش جام جم آنلاین،محمدجواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه آسمان قم امروز نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید است،‌ گفت: حداقل دمای ثبت شده صبح امروز شهر قم ۱۸ درجه بوده است و انتظار داریم حداکثر دمای امروز هم به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد.

وی افزود: شهر دستجرد با ثبت حداقل دمای ۱۴ درجه سردترین نقطه استان بوده است.

ترابیان با اشاره به کاهش حدود ۳ درجه ای حداکثر دمای فردای قم نسبت به امروز، گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار داریم بارش رگباری باران در برخی مناطق استان را تجربه کنیم.

وی گفت: روز جمعه هم آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش رگباری باران در برخی ساعات پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • هواشناسی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم بارش در ۲۴ استان / از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • گزارش هواشناسی ۱۱ اردیبهشت؛ تداوم بارش در استان‌های غربی کشور
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان