Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@21:22:14 GMT

تقدیر از 10 رئیس موفق شعب بانک توسعه تعاون

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۲۰۸۵

تقدیر از 10 رئیس موفق شعب بانک توسعه تعاون

پول‌نیوز - ده رئیس موفق شعب بانک توسعه تعاون از سوی بانک مرکزی مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ده رئیس شعبه موفق و برتر بانک توسعه تعاون در نهمین گردهمائی روسای موفق شعب بانک‌های کشور که صبح امروز در محل این بانک برگزار شد تقدیر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره، سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، کریم میرزا خانی مدیر امور شعب و ده رئیس شعبه موفق در این مراسم حضور داشتند. ضمن آن‌که با توجه به لحاظ کردن اصل بهره‌وری شعب بر اساس مولفه‌های کیفیت و ترکیب، مصارف، منابع، خدمات بانکی، موفقیت مکانی و شرایط محیطی بازار و خدمات الکترونیکی موردتقدیر قرار گرفتند.


در این مراسم داریوش دهدشتیان رئیس شعبه ماهشهر، عبدالعلی یوسفی رئیس شعبه فرهنگ شهر شیراز، سعید حیدری سردابی رئیس شعبه امیرکبیر اصفهان، محسن میثمی رئیس شعبه شهر قدس تهران، مهدی بدری رئیس شعبه نظرآباد، مجید آدینه فر رئیس شعبه اسلام‌شهر، قاسم عظیمی رئیس شعبه پارس‌آباد، حسین جوهری رئیس شعبه قائن، علی عالی خواجه عسکری رئیس شعبه ریگان، ابوالفضل قربان زاده رئیس شعبه نیشابور، به‌واسطه موفقیت در تحقق شاخص‌های عملکردی به‌عنوان روسای شعب موفق و برتر از میان ۴۵۰ واحد عملیاتی و اجرایی بانک توسعه تعاون انتخاب شدند.

گفتنی است که در این مراسم فرشاد حیدری رئیس موسسه عالی بانکداری طی سخنانی به اهمیت مقوله بهره‌وری در نظام بانکی پرداخت و دراین‌باره گفت: بهره‌وری چیزی جز انجام دادن درست کارهای درست نیست و با کارایی و اثربخشی می‌توان به بهره‌وری دست‌یافت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...

به گزارش همشهری‌آنلاین، مراسم تقدیر از سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور با عنوان «تکریم سردار» روز گذشته در مدرسه عالی فقهی الامام علی بن موسی الرضا علیه السلام قم برگزار شد.
در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم فرزند آیت الله العظمی مکارم شیرازی، حمایت این مرجع تقلید را از طرح نور فراجا اعلام و سلام و مراتب قدردانی معظم له را به سردار رادان ابلاغ کرد.
پیام تقدیر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح است:
سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 847473 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر ویژه زنان - حجاب آیت‌الله مکارم شیرازی

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فرزین به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد