Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۱۰۰۰ متر مربع به چرخه ی فضاهای آموزشی آذربایجان غربی اضافه شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی آیدین رحمانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در آئین افتتاح پروژه های آموزشی و ورزشی استان با بیان اینکه ایام تحریم های همه جانبه و ظالمانه از طرف استکبار جهانی؛وحدت همه جانبه بین احاد مردم را می طلبد افزود: ارتقاء و پیشرفت های صنعتی تحصیلات تکمیلی است که مقدمه ی آن نیز  دوره های ابتدایی و متوسطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تامین فضاهای آموزشی با ارتقا سطح تحصیلی و تحکیم اقتصاد پایدار در آینده کشور و پیشرفت سطح معیشتی مردم ارتباط مستقیم دارد.

رحمانی با اشاره به 48 طرح افتتاحی امروز توسط استاندار گفت: با این افتتاح با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی و 100 میلیارد ریال اعتبار خیّری،۳۱۰۰۰ متر مربع به چرخه ی فضاهای آموزشی استان اضافه می شود.

به گزارش ایسنا ؛ آئین افتتاح ۴۸ طرح آموزشی و ورزشی در قالب ۲۴۵ کلاس درس و ۲ باب سالن ورزشی توسط اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان با حضور استاندار آذربایجان غربی ، فرماندار ارومیه ، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان استانی در  مدرسه استثنائی رحمت در ارومیه برگزار شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی آموزش و پرورش استان استکبار جهانی تحصیلات تکمیلی مدرسه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077716 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد