Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@23:38:22 GMT

برگزاری محفل انس با قرآن در عرشه ناوشکن سهند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۹۶۳۴۲

برگزاری محفل انس با قرآن در عرشه ناوشکن سهند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اعضای کاروان قرآنی انقلاب در ابتدای ورود به بندرعباس در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند، سپس در همایش طلایه‌داران فاطمی در مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک ولی‌عصر(عج) نیروى دریایى ارتش در بندرعباس حضور یافتند و احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برپایی محفل انس با قرآن در مسجد امام حسین(ع) جزیره قشم از دیگر برنامه‌های کاروان قرآنی انقلاب بود که در این محفل حمید شاکرنژاد و سیدمحمدجواد حسینی از قاریان بین‌المللی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.

حضور کاروان قرآنی انقلاب بر روی عرشه ناوشکن سهند

کاروان قرآنی انقلاب روز 12 بهمن‌ماه همزمان با سالروز ورود شکوهمند حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور بر عرشه ناوشکن سهند در آب‌های خلیج فارس محفل انس با قرآن در جمع کارکنان نیروی دریایی ارتش برگزار کردند.

در این محفل قرآنی احمد ابوالقاسمی و سیدجواد حسینی آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند که مورد توجه کارکنان نیروی دریایی ارتش قرار گرفت.

همچنین در ادامه حضور کاروان قرآنی انقلاب در استان هرمزگان، فرمانده ناوشکن سهند نشان این ناو جنگی را به مدیر رادیو قرآن اهدا کرد.

برگزاری محفل انس با قرآن در ستاد نیروی دریایی سپاه

در ادامه صبح امروز محفل انس با قرآن کریم در حسینیه امام خمینی(ره) ستاد نیروی دریایی سپاه برگزار و حمید شاکرنژاد قاری بین‌المللی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد، همچنین کارگاه تخصصى تلاوت با حضور احمد ابوالقاسمى قاری بین‌المللی قرآن در این ستاد برگزار شد.

 انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دیدار از نخستین نمایشگاه ملی قرآن در افغانستان اظهار داشت حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سید روح الله حسینی» رایزن فرهنگی ایران در کابل در بازدید از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، با اشاره بر اشتراکات زبانی، تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، نژادی و زبانی بین ایران و افغانستان تصریح کرد، در این نمایشگاه یکی از بارزترین نقاط اشتراک دو کشور که قرآن کریم است، به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: حضور پررنگ گروه‌های قرآنی و قاریان ایرانی در این نمایشگاه که جلوه دیگری از نزدیکی بیش از پیش ایران و افغانستان را به نمایش گذاشت، نویدبخش شروع تازه‌ای از وزش نسیم روح‌بخش قرآن در دوره حاکمیت جدید، به عنوان ریسمان مستحکم الهی بین دو کشور ایران و افغانستان خواهد بود.

حسینی ادامه داد: این امیدواری اکنون به‌وجود آمده که نمایشگاه قرآن شروعی پربرکت برای استمرار نمایشگاه‌های دیگر در ولایات مختلف افغانستان باشد.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان