Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - درمانگاه تامین اجتماعی ابن سینا شهرستان داراب همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توسط محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور دکتر مهدی درخشان، معاون درمان سازمان سازمان تامین اجتماعی و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر مهدی درخشان در این مراسم اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در ایام دهه فجر امسال 11 پروژه درمانی را افتتاح می کند که درمانگاه داراب یکی از آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه 22 پروژه درمانی تا پایان اسفند امسال آماده می شود، گفت: کار تجهیز و نیروی انسانی این پروژه ها تا ابتدای سال 98 تمام می شود و در هفته تامین اجتماعی سال جاری به بهره برداری می رسد.

دکتر درخشان افزود: 42 پروژه درمانی تامین اجتماعی نیز در حال انجام است و تا پایان سال 98 و ابتدای سال 99 به بهره برداری می رسند. 40 پروژه دیگر نیز در دست طراحی است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، گسترش آی تی و فناوری اطلاعات در تمامی حوزه ها، گسترش طرح خوشرویی در مراکز درمانی تامین اجتماعی و هماهنگی و همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اصلاح زیرساختهای حوزه سلامت، از محورهای اساسی حوزه درمان تامین اجتماعی در کنار سایر فعالیتها است.

وی بر گسترش خدمات درمانگاه داراب تاکید کرد و گفت: فعالیتهای این درمانگاه به صورت مداوم رصد می شود و تخصص ها و تجهیزات لازم جهت بهره مندی هرچه بیشتر مردم این شهرستان، ارائه خواهد شد.

 گفتنی است، کلنگ درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی ابن سینا شهرستان داراب در دولت تدبیر و امید توسط دکتر نوربخش به زمین زده شد.

این درمانگاه در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر و بازیربنای ۲۰۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته شده است. در این درمانگاه تخصصی خدمات ویزیت پزشک، اورژانس واطاق احیا، تزریقات و پانسمان، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه و خدمات تخصصی همانند اطفال، زنان و زایمان، داخلی، بستری موقت، دندانپزشکی و آزمایشگاه در این مرکز ارائه می شود.

روزانه بیش از سیصد بیمار می توانند از خدمات این مرکز بهره مند شوند. برای راه اندازی این مرکز ۲۸نفر کادر درمانی مشغول به خدمت رسانی هستند.

برای ساختمان و تجهیزات این مرکز درمانی بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و در طلیعه چهلمین بهار انقلاب ۵۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی شهرستان داراب می توانند خدمات سرپایی درمانی را از این مرکز دریافت کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو

این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو به عنوان اولین مرکز مشاوره ازدواج این شهرستان در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع افتتاح شد.

 فیروزی فرماندار شهرستان اسکو در مراسم افتتاح این مرکز، مشاوره ازدواج را مهمترین راه برای انتخاب صحیح ودرست برای یک زندگی عنوان کرد و گفت: بر اساس اطلاعات و آمار، مراکز مشاوره قبل از ازدواج در کاهش ۵۰ درصد طلاق در جامعه موثر است.

 وی بررسی ویژگی‌های شخصیتی و تقویت مهارت‌های ارتباطی و حل تعارضات و مشکلات و کاهش استرس را از دیگر مزایای مراکز مشاوره ازدواج سازمان ورزش و جوانان عنوان کرد و افزود: این مرکز با هدف تسهیل دسترسی به موضوعات حوزه آموزش و مشاوره ازدواج و خانواده و همچنین آگاهی رسانی به عموم جامعه بویژه جوانان و خانواده و با توجه به بافت جمعیتی جوان سهند در این شهر جدید ایجادشد تا مردم این شهر از خدمات آن بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور