Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در پنجمین همایش علمی،  فرهنگی قضات استان سیستان و بلوچستان با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که تواضع و شان مردمی بودن را ارزانی داشت که با این تواضع، اخلاقمداری، مردمی بودن و عزت الهی نصیب ما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز قاضی با حفظ تواضع، بندگی و فروتنی، مستقل و مستحکم می باشد و باید با افتخار بگوییم که امروز عزت دستگاه قضایی در حال افزایش است و روز به روز بالاتر می ‌رود که ناشی از ایمان به خداوند است.

صادقی تصریح کرد: باید شکرگذار خداوند باشیم که در دستگاه ولایت الهی در حال کار کردن و احقاق حق هستیم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: امروزه یک مومن متواضع پشت میز قضاوت می‌نشیند و با اخلاص در این مسیر حرکت می‌کند که کارش هم برای او معنادار است.

 صادقی با بیان اینکه قاضی امروز می‌تواند با کارش در مسیر گسترش انسانیت حرکت کند، تصریح کرد: دستاورد انقلاب اسلامی ایران این بود که محیط‌های کاری معنوی و هدفمند شد که هدف نهایی ما نیز این است که به عنوان بنده خداوند به کمال بندگی برسیم.

کد خبر 4531199 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران معاونت فرهنگی قوه قضائیه هادی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار داشتند: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر می‌شود..

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است