Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور 36 ورزشکار از شهرهای سراسر استان در سه رشته ریکرو، کامپوند و کمان سنتی 2 بخش مردان و بانوان در سالن جانبازان ارومیه برگزار شد.
وی بیان کرد: در بخش کمان سنتی جوانان محمدجواد دیزج نژاد و در بزرگسالان خالد محمدی و در بخش پسران نونهال امین کارگرزاده مقام های نخست را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در ریکرو بزرگسالان حمیده تیمور زاده در بخش بانوان و سید احمد هاشمی در مردان مقام قهرمانی را کسب کردند.
رییس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی گفت: در رشته کامپوند بانوان حرا بشیرگنجی و در بخش دختران نونهال آیشین بهمرام حایز رتبه نخست شدند.
به گزارش ایرنا سال گذشته تیم تیراندازی با کمان آذربایجان غربی نایب قهرمان رقابت های شمال غرب کشور شد.
فاطمه خلیلی در رشته کامپوند و فاطمه ملکی در رشته ریکرو به ترتیب مقام سوم و مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرده اند.
امسال تیم آذربایجان غربی در مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری که به میزبانی ارومیه برگزار شد توانست مقام دومی ریکرو تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
همچنین سال گذشته در مرحله سوم رنکنیگ کشوری که در هفته کرامت و با عنوان جام احیای دریاچه ارومیه در 2 رشته ریکروو کامپوند و در 2 بخش بانوان و آقایان به میزبانی استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه برگزار شد تیم بانوان استان آذربایجان غربی موفق شد مقام دومی میکس این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی تیراندازی جانبازان دریاچه ارومیه مردان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

 تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت. 

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه