Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،محمد تخشا افزود: ارزش سرمایه گذاری بخش خصوصی دراین پروژه‌ها ۶۳۶ میلیارد ریال است و انتظار می‌رود در دوسال آینده تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی بیان کرد: کارگاه‌های نیمه تمام الگویی ترویجی تکثیر و پرورش میگو در رستمی و دلوار، مجتمع‌های پرورش میگو در رود شور شمالی، توسعه شیف و دلوار ۳ از جمله این پروژه‌ها هستند که زمینه لازم جهت تکثیر ۵۰ میلیون قطعه بچه میگو و ۱۰ هزارتن میگوی پرورشی واشتغال یک هزار ۵۰۰ نفر را فراهم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی ومنابع اداره کل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: هم چنین قرارداد این پروژه‌ها با سرمایه گذاران منعقد شده و به زودی عملیات اجرایی آنان آغاز خواهد شد.

تخشا ادامه داد: با توجه به این که تعهدات استان بوشهر در واگذاری پروژه‌های نیمه تمام ۲ هزار میلیارد ریال می‌باشد موفقیت شیلات در واگذاری پروژه‌ها می‌تواند به تحقق این خواسته کمک شایانی کند.

انتهای پیام/م

واگذاری ۵ پروژه نیمه تمام شیلاتی دراستان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری هزار قطعه زمین در بم

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ،  استاندار کرمان امشب در مراسم قرعه کشی این زمین ها گفت: ۸۰۰ قطعه زمین دراجرای طرح نهضت ملی مسکن و ۲۴۵ قطعه نیز در طرح جوانی جمعیت به متقاضیان مسکن از طریق قرعه‌کشی واگذار می شود.

 محمدمهدی فداکار افزود: بعد از رایزنی تصمیم گرفته شد در استان کرمان به جز شهر کرمان مردم منازل ویلایی بسازند و زمین به افراد واگذار شود تا افراد خودشان کار ساخت و ساز را انجام دهند.

 بگفته وی مرحله اول واگذاری امروز در قالب  هزار و ۴۵ قطعه است اما بخش دوم بیش از  هزار و ۲۰۰ هکتار است که در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده و بعد از تایید شورای عالی شهرسازی تمام متقاضیان در بحث مسکن ملی و جوانی جمعیت را جوابگو خواهد بود .

استاندار کرمان ادامه داد: بخشی از واگذاری ها نیز در حوزه صنعت شهر است که با توجه به جذب نیروی کار در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید باید برای مسکن نیز چاره ای اندیشید.

در این مراسم ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز حضور داشت.

دیگر خبرها

  • ایران در لیست A صادرکنندگان محصولات شیلاتی قرار گرفت
  • ذخیره‌سازی ۳ میلیارد قطعه لارو میگو در استخر‌های پرورشی
  • واگذاری کاروانسرای شاه عباسی و قلعه صمصامبه بخش خصوصی
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • کدام کشورها خواهان محصولات شیلاتی قشم هستند
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد