Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی گفت: در حال حاضر، ۲۰۰ هزار نفر برای خادمیاری داوطلبانه آستان قدس رضوی اعلام آمادگی کرده‌اند. ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد اظهار داشت: تاکنون 200 هزار نفر برای خادمیاری داوطلبانه آستان قدس رضوی اعلام آمادگی کرده‌اند و با توجه به ارائه توانمندی‌های آنان از طریق این تشکل کانون‌های مختلف، تعامل با دستگاه‌های مختلف و شناسایی نیازمندان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه نمایندگی مردمی آستان قدس رضوی اکنون بدون ایجاد هیچ ساز و کار تشکیلاتی در 32 استان فعال شده است گفت: تفکر توسعه آستان قدس رضوی از سه سال گذشته در دستور برنامه قرار گرفته و این تفکر با هدف ایجاد سهولت برای مشارکت مردم سراسر کشور در خدمت‌گذاری به محرومین در دستور کار قرار گرفته است.

خاکسار قهرودی با بیان اینکه دفتر محرومین آستان قدس در همه استانهای کشور راه‌اندازی شده است بیان کرد: تاکنون یک میلیون نفر از زائر اولی‌ها توسط نمایندگی آستان قدس رضوی به صورت رایگان عازم مشهد مقدس شدند.

اجتماع بزرگ خادمیاران رضوی در رشت برگزار شد+ تصاویر150000 نفر در شبکه فراگیر خادمیاری آستان قدس رضوی فعال هستند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این جلسه گفت: استان کرمانشاه چشم انتظار حمایت‌های مادی و معنوی آستان مقدس رضوی است زیرا کرمانشاه دارای رتبه بالای بیکاری در کشور بوده که سرمایه‌گذاری‌های آستان قدس رضوی می‌تواند کمک بسزایی را در این رابطه انجام دهد.

آیت‌الله مصطفی علما افزود: البته بررسی‌های اولیه برای سرمایه‌گذاری آستان مقدس در استان کرمانشاه انجام شده است که با همت مسئولان و مدیر جدید بتوان این پرژه‌های مهم را به ثمر رساند.

وی بیان کرد: استان کرمانشاه به لحاظ معنوی نیز جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا آخرین استان در مسیر راه کربلا و عتبات عالیات محسوب می‌شود و هر ساله میزبان هزاران زائر عتبات عالیات است.

مسئول سابق نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در این نشست با اشاره به اینکه از ابتدای فعالیت نمایندگی آستان قدس کرمانشاه 2591 نفر خادمیار عازم مشهد مقدس شدند، عنوان کرد: از 11 هزار و 939 خانوار محروم استان تاکنون بازدید شده است.

حسن موحد با بیان اینکه موکب امام رضا(ع) در اربعین امسال از موکبهای برتر استان در خدمت‌رسانی به زوار عتبات عالیات بوده است بیان کرد: از سوی آستان قدس استان تاکنون 9600 زائر اولی استان به مشهد مقدس اعزام که از این تعداد 700 نفر رایگان اعزام شدند.

وی افزود: توزیع 8000 بسته مهر تحصیلی، برگزاری 15 هزار و 390 نفر روز اردوی جهادی از دیگر اقدامات استان قدس رضوی استان است.

در پایان این مراسم سید محمدجعفر امامیان به عنوان مدیر جدید نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات حسن موحد تقدیر شد.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۹۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت شهید مرتضی مطهری در سالن همایش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار شد.

 

صدر حسینی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه بسیج یاسر مشهد در این مراسم گفت: شهید مطهری الگوی علمی، عملی و فرهنگی برای جوانان و نسل امروز است و ۷۲ اثر از کتاب های ایشان حکایت از این موضوع دارد.   سرهنگ قاصدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج یاسر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین طغانی و فرماندهان حوزه های محلات، مدیران شعب نمایندگی، مسئولان نظارت و بازرسی و سایر  بسیجیان در این مراسم حضور داشتند.   در این مراسم از  مربیان نمونه عقیدتی سیاسی، فرهنگ یاران و فعالان فرهنگی و فضای مجازی تجلیل شد.  

دیگر خبرها

  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • تحویل یک قطعه بوتیمار به محیط زیست
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد