Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@22:39:43 GMT

تولید انیمیشن های طنز کاخ سیاه و خاطرات اشرف/دانلود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۰۶۰۸۰

تولید انیمیشن های طنز کاخ سیاه و خاطرات اشرف/دانلود

انیمیشن های طنز کاخ سیاه و خاطرات اشرف به مناسبت ایام الله دهه فجر تولید شدند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم معین رییس سازمان فضای مجازی بسیج تاکید کرد: این دو مجموعه انیمیشن که با تکنیک موشن کمیک تولید شده اند، نگاهی انتقادی و طنز به تاریخ دارند و در دهه فجر در فضای مجازی تقدیم هموطنان می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معین تاکید کرد: مجموعه کاخ سیاه در زمان آینده و پس از فروپاشی حکومت فعلی ایالات متحده آمریکا اتفاق می افتد و یک کاراکتر پیرمرد مورخ در قالبی طنز به روایت داستانها می پردازد.

وی افزود:  در انیمیشن خاطرات اشرف، برخی از قصه های کمتر شنیده شده در مورد شکل گیری حکومت پهلوی تا انقراض آن از زبان اشرف پهلوی روایت می شود و تصاویر انیمیشنی اشرف پهلوی و داستانهایی که او تعریف می کند از جذابیتهای ویژه این انیمیشن است!

گفتنی است  هر دو مجموعه کاخ سیاه و خاطرات اشرف محصول سازمان فضای مجازی بسیج و تولید شده در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی است.

۱۳۹۷ يکشنبه ۱۴ بهمن | ساعت:00:30 دانلودDownload کلیدواژه: دانا دهه فجر انیمیشن اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار چهل سال مانع تراشی انقلاب اسلامی برای فاطمه معتمد آریا را در ٢ دقیقه ببینید!+فیلم تولید انیمیشن های طنز کاخ سیاه و خاطرات اشرف/دانلود اگر انقلاب اسلامی نبود، معتمدآریا کجا بود؟ لحظه شلیک موشک کروز"هویزه" /فیلم رونمایی از موشک کروز هویزه/فیلم صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جانباز ۵۰ درصد و صبور هشت سال پایمردی و ایثار و آزاده سرافراز، شمس الله طرنی زاده امروز به دیار یار و وصال همرزمان شهیدش رسید.
این جانباز والامقام در میان حزن و اندوه مردم زادگاهش، ایوان تشییع و به خاک سپرده شد؛ اما یاد و خاطرات رشادت مردی هایش همچنان در دفتر خاطرات این مرز و بوم به یادگار خواهد ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگترها ؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • شخصیت‌های ماندگار در دنیای انیمیشن‌های نوستالژیک
  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا