Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر احمد پور صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران بدهی پیمانکاران را بیش از ۱۵۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدهی به پیمانکاران تقریبا به روز شده و در حال پرداخت است.

وی با اشاره به اینکه تحریم ها مشکلاتی را فراروی اجرای پروژه ها اجرا کرده است افزود: افزایش قیمت ها از جمله مسائلی است که با آن روبر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه های ۱۰۰ روزه شرکت گاز اظهار داشت: ۱۰۵ روستا در استان آماده گازرسانی است و برای اجرای آن ۱۴۸ میلیارد تومتان هزینه صرف شده است.

احمدپور با اظهار اینکه ۴۰۰ روستای استان نیز در دست گازرسانی است تصریح کردک طبق برنامه ۱۰۰ روزه هر روز یک روستا در استان گازرسانی می شود.

وی با اشاره به وقفه کار گازرسانی به دلیل افزایش قیمت ها در برخی مناطق افزود: در پیمان های جدید پیش پرداخت برای پیمانکاران درنظر گرفته شده است.

احمدپور میزان مطالبات از بخش های خانگی، تجاری و دولتی را ۱۶۷ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: تعامل دستگاه های مختلف می تواند این شرکت را در وصول مطالبات کمک کند.

وی با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ ۱۳ میلیارد تومان به این مجموعه بدهکار بوده است و تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده است، شمار مشترکان این شرکت را بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار اشتراک اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران،با اشاره به اینکه دو هزار و ۸۹۳ روستا از مجموع سه هزار و ۶۱۹ روستای استان قابلیت گازرسانی دارند افزود: در حال حاضر ۹۲ درصد از روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با اظهار اینکه در دو سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شده است گفت: برای گازرسانی به ۱۵۰ روستای کوهسنانی درحال تعریف خط لوله هستیم.

احمدپور اختلاس ۸۰ میلیارد تومانی در شرکت گاز استان را شایعه دانست و گفت: اختلاف حساب با اختلاس متفاوت است زیرا پولی رد و بدل نشده و درحال شفاف سازی این مسئله هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به طرح گازرسانی به مناطق صعب العبور در قالب سی ان جی اظهار داشت: برای شهرهای پول و کجور و ۲۵ خوشه این طرح اجرا شده است و با اعمال تحریم ها، طرح ال ان جی منتفی شد و طرح سی ان جی قابلیت ذخیره سازی گاز طی چند ساعت از روز را دارد.

وی با بیان اینکه طرح خط لوله کجور را تعویض خواهیم کرد و گفت: حمل گاز و سیلندر از طریق تریلی در مناطق صعب العبور با مشکل مواجه است.

کد خبر 4532059

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر گازرسانی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت، اظهار داشت: این محموله قاچاق در راستای طرح مقابله با سوخت و فرآورده ‌ای نفتی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان کشف و ضبط شد.

وی ضمن اشاره به بازرسی میدانی از نگهداری سوخت در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع و اطلاع از قاچاق بودن این سوخت، افزود: ماموران با مرجع قضایی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند 35 هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد، کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان این که کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را 9 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به کشف 19 لپ‌تاپ مسروقه توسط پلیس کاشان گفت: در پی وقوع  یک فقره سرقت 19 دستگاه لب‌تاپ از یک واحد صنفی، دستگیری عامل این سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

کاکاوند تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدام‌های تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند و در عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی 19 دستگاه لپ‌تاپ مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر