Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتانه شکرالهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: براین اساس تیم های کارشناسی اداره کل استاندارد البرز با استقرار در فروشگاه های بزرگ استان، میزان اعتماد مردم به کالاهای دارای علامت استاندارد را مورد سنجش و ازریابی قرار می دهند.
وی بیان داشت: ارتقای کیفیت خدمات رسانی، شناخت بیشتر مصرف کننده نسبت به علامت استاندارد و اهمیت درج نشان استاندارد روی محصولات تولیدی را از اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکرالهی،آگاه سازی مردم نسبت به کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی را ضروری دانست و افزود: توسعه و ترویج استاندارد سازی نیازمند همراهی و حمایت مصرف کنندگان است.
مدیرکل استاندارد البرز گفت: سنجش میزان اعتماد عمومی مردم نسبت به استاندارد بستر مناسبی را برای تقویت و اصلاح راهبرد استاندارد سازی مهیا می کند.
** هشدار به عرضه کنندگان محصولات نامرغوب و تقلبی
وی ضمن تقدیر از اصناف مومن و متعهد البرز که فقط کالاهای باکیفیت عرضه می کنند و انصاف را الگو قرار داده اند، گفت: متاسفانه برخی افراد در نقاب اصناف مرتکب تخلفات صنفی
شده و از اعتماد مردم سوءاستفاده می کنند.
شکرالهی ادامه داد: بر همین اساس همه عوامل نظارت و بازرسی استان در حرکتی هماهنگ با گرانفروشان و عرضه کنندگان محصولات تقلبی و جعلی که سلامت جامعه را نشانه گرفته اند قاطعانه برخورد کرده و افراد خاطی را به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند تا تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.
* برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با مقررات سازمان ملی استاندارد
مدیرکل استاندارد البرز همچنین به برگزاری دوره های آموزشی برای اتحادیه های صنفی با محوریت استاندارد اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در این دوره ها با قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد آشنا می شوند.
شکرالهی افزود: آشنایی کسبه متقاضی دریافت جواز کسب با قوانین استاندارد و کالاهای مشمول استاندارد اجباری از دیگر برنامه هایی است که با هدف آگاهی واحدهای صنفی با اطلاعات فنی و تخصصی در دستور کار اداره کل استاندارد قرار گرفته است .
حدود 120 هزار واحد صنفی و سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعالیت می کنند.
7411/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان البرز استاندارد جامعه دوره های آموزشی قوانین و مقررات جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۰۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تخلف عرضه خارج ازشبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در شهرستان بیرجند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی سرگلزایی، اظهار داشت: برابر گزارشات واصله مبنی بر تعطیلی بودن واحد صنفی نانوایی یارانه‌ای، موضوع طی گشت مشترک بازرسین اداره کل صمت و جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تراکنش کارتخوان نانینو  این واحد صنفی به صورت غیرمجاز، تخلف عرضه خارج از شبکه به تعداد 66 کیسه آرد و ارزش بیش از  400 میلیون ریال برای نامبرده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: هم استانی‌ها در صورت داشتن هر گونه شکایت یا گزارش مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت گزارش مردمی، بازرسان پس از بررسی موضوع گزارش، نتیجه را به فرد گزارش دهنده منعکس خواهد کرد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت