Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@05:28:43 GMT

برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۱۲۲۳

برقراری پروازهای فرودگاه تبریز با وجود بارش برف

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌ شرقی گفت: با وجود بارش برف از ظهر روز گذشته، پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه برقرار است.

مصطفی صفایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به باز بودن باند فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز برای نشست و برخاست هواپیماها با وجود بارش سنگین برف، اظهار کرد: همه پروازهای امروز انجام شده و هیچ اختلالی در برنامه پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه تبریز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه عملیات برف‌روبی روی باند فرودگاه از سوی پرسنل انجام شده و مشکلی در فرود و پرواز هواپیماهای ورودی و خروجی وجود نداشته و طبق برنامه و بدون تأخیر انجام می‌گیرد.

وی با بیان این‌که روزانه ۳۵ پرواز از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز انجام می‌گیرد، افزود: پروازهای عتبات عالیات نیز از شانزدهم بهمن برقرار می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بارش برف فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت  ۴۹ میلیون و ۵۹۴ هزار تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های استان، گفت: متوسط تردد بین استانی روزانه در فروردین امسال بیش از یک میلیون و ۵۹۹ هزار تردد بوده که بیشترین تردد در ورود و خروج به استان ۳۱ فروردین‌ماه به میزان بیش از ۱۲۷ هزار تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه محور ارومیه - سلماس با متوسط تردد روزانه ۲۲ هزار و ۶۰۹ تردد پرترددترین محور استان در فروردین‌ماه بود، افزود: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان از ابتدای فروردین‌ماه، بطور تقریبی ۸۷۴ هزار و ۳۰۰ پلاک خودرو یکتا در محور‌های برون شهری آذربایجان‌غربی رؤیت شده که از این پلاک‌ها حدود ۸۱۸ هزار و ۲۷۴ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.

دست‌نشان ادامه داد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در بازه فروردین‌ماه، در روز شنبه ۴ فروردین معادل ۲۴ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده بوده که آمار‌ها نشان می‌دهد سهم وسایل نقلیه غیربومی در استان نسبت به مدت مشابه یک درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد