Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، در تازه ترین دور از مزایده های خود بناهای تاریخی خانه امام جمعه و خانه جلال آل احمد تهران(با کاربری پذیرایی و فرهنگی)، خانه شادمان و خانه حظیره ای یزد، کاروانسرای ورده شمال ساوه استان مرکزی، خانه فاطمی استان گلستان، قلعه زائر خضرخان شهر اهرم استان بوشهر،عمارت ملک بوشهر، قلعه دزک روستای دزک چهارمحال و بختیاری، خانه خادم باشی اردبیل، خانه بخردی اصفهان، کاروانسرای مهر سبزوار خراسان رضوی، خانه مستوفی خراسان جنوبی، خانه حشمت اللشکر شهر سرخه استان سمنان، خانه میررحیمی و خانه ابراهیمی شهر دامغان استان سمنان، حمام خان شهر سنندج استان کردستان، خانه غفاری کرمان، خانه فیض مهدوی کرمانشاه را به مزایده گذاشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه واجدین صلاحیت و درخواست‌کنندگان از تاریخ نشر آگهی این مزایده ها  باید  اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیاء به نشانی تهران- میدان بهارستان- خیابان اکباتان – عمارت مسعودیه – ساختمان صندوق احیاء دریافت کرده وحداکثر تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه مورخ ۲۸/۱۱/۹۷ مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکات به دبیرخانه اقدام کرده و رسید دریافت کنند.

تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز دوشنبه مورخ ۲۹/۱۱/۹۷ راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مرکزی صندوق احیاء به نشانی تهران- میدان بهارستان- خیابان اکباتان – عمارت مسعودیه – ساختمان صندوق احیاء خواهد بود.

تاریخ گشایش پاکت «ج» روز شنبه مورخ  ۴/۱۲/۹۷ راس ساعت ۱۱ در محل دفتر مرکزی صندوق به نشانی مذکور تشکیل و برنده نهایی اعلام  می شود.

کد خبر 4532417 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: باستان شناسی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس

مسؤل آتش نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: خانواده چهار نفری که در منطقه کوهستانی فاز ۱۱ شهر پردیس گم شده بودند، بعد از ۵ ساعت جستجو توسط تیم نجات آتش‌نشانی و با پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر پردیس، نجات یافتند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، امیرحسین ملأشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نجات گردشگران مفقود در منطقه کوهستانی فاز 11 شهر پردیس، اظهار داشت: به دنبال گم‌شدن خانواده چهار نفری در منطقه کوهستانی زون 1 و زون 5 فاز 11 شهر پردیس و آبشار کمرد، دو تیم امداد و نجات آتش‌نشانی برای یافتن آن‌ها جست‌وجوی گسترده‌ای آغاز کردند.

وی افزود: نیمه‌شب گذشته در پی تماس مردمی مبنی بر عدم برگشت پدربزرگ و 3 نوه‌ که برای تفریح و کوهنوردی از خانه خارج شده و پس از 6 ساعت هنوز برنگشته بودند، آتش‌نشانی 2 تیم نجات به همراه تجهیزات لازم و پشتیبانی هلال‌احمر به منطقه اعزام و جستجو آغاز شد.

مسئول آتش‌نشانی شهر پردیس با اشاره به وسعت منطقه مورد نظر گفت: سرانجام تیم جستجو و نجات پس از حدود 5 ساعت تلاش پردلهره، خانواده‌ گم‌شده را در پای کوه یافتند.

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

 ملأشور یادآور شد: این پدربزرگ به همراه نوه‌هایش برای گردش و تفریح به منطقه کوهستانی فاز 11 پردیس رفته بودند و پس از اینکه زمان برگشتشان طولانی شده، والدین بچه‎ها با نگرانی از پلیس و آتش‌نشانی کمک خواستند.

 مسئول آتش‌نشانی شهر پردیس در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی به‌صورت شبانه تمامی منطقه را مورد کاوش و جست‌وجو قرار دادند تا اینکه پس از 5 ساعت جست‌وجوی بی‌وقفه، پدربزرگ و بچه‌ها پیداشده و تحویل خانواده‌شان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • سیمینی که دانشور بود
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی