Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: جشن‌های دهه ‌فجر در کردستان با ‌تلفیقی از سایر جشن‌ها و کنسرت‌های موسیقی ‌‌برگزار می‌شود‌. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال، 4 هزار و 500 ویژه‌برنامه مختلف در استان کردستان اجرا می‌شود که می‌توان به برپایی دو نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در بخش دفاعی و بسیج، افتتاح 280 واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه و طرح‌های هادی روستایی، مراسم میهمانی لاله‌ها، برگزاری جشن‌های انقلاب، اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر، همایش بزرگ روحانیون تشیع و تسنن و اجرای برنامه‌های متنوع شاد ارائه خدمات رایگان پزشکی و دامپزشکی در روستاها، برگزاری یادواره 450 شهید دانش‌آموز، مراسم چهل چراغ؛ چهل مسجد، محافل انس با قرآن، افتتاح 295 طرح در حوزه کشاورزی و افتتاح طرح‌های ورزشی، اجرای یک‌هزار و 647 ویژه‌برنامه دهه فجر با رویکرد مردمی، بهره‌برداری از 874 میلیارد تومان پروژه و اشتغالزایی برای 9 هزار نفر، نشست تخصصی هنرمندان فعال قرآنی، اجرای موسیقی کردی و جشن بزرگ 40 سالگی انقلاب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان درباره نحوه برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی در سطح استان می‌گوید: امسال تصمیم بر این بود که جشن‌های دهه مبارک فجر تلفیقی از سایر جشن‌ها و کنسرت‌های موسیقی در سطح استان کردستان برگزار شود تا بتوانیم در این ایام خاطره‌ خوب و خوش را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

بهمن مرادنیا افزود: موسیقی یکی از هنرهای غنی استان است و  موسیقی و هنرمندان کردستانی نیز همیشه در سطح ملی و بین‌المللی عرض اندام کرده‌اند.

4500 برنامه متنوع ایام‌الله دهه‌ فجر در کردستان اجرا می‌شود مسیر میدان انقلاب تا آزادی سنندج مزین به دستاوردهای انقلاب می‌شود برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب "مردمی" اجرا شود

استاندار کردستان باقدردانی از حضور پرشکوه مردم در تمام عرصه‌ها تصریح کرد: از هم‌اکنون به مردم نوید می‌دهم که جشن‌های نوروز نیز متفاوت‌تر از سالیان گذشته برگزار شود.

مرادنیا افزود: خوشبختانه تمام مراسمات در استان کردستان با نظم و شکوه خاصی برگزار می‌شود و هیچ مشکلی برای  برگزاری جشن‌های 40 ساله انقلاب نداریم.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، استان کردستان غرق در عزا و ماتم شد و مردم در سراسر این استان به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیجار، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت: امام صادق علیه‌السلام دارای شخصیت بسیار بزرگی است که باید ابعاد شخصیتی این امام بزرگ بیش از پیش به نسل جوان معرفی و مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: امام صادق(ع) صاحب مکتب و به واسطه هدایتی که به تبعیت از امام حسین(ع) داشتند، دین اسلام را نجات بخشید و مسیر جامعه اسلامی به سوی درستی هدایت شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از کارهای اصلی امام صادق(ع) تربیت نیرو بود که بعد از تعلیم و تربیت، مورد توجه قرار داد، به طوری‌که این امام بزرگ بیش از چهار هزار شاگرد تربیت کردند که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) فرصت و ماموریتی که داشتند یک ماموریت و انقلاب فرهنگی بود، افزود: امام جعفر صادق(ع) خدمات علمی، فکری و مشخصا فرهنگی بسیار بزرگی انجام داده‌اند که همواره ماندگار است.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: ما یک راه تربیتی و فرهنگی بیش نداریم و آن این است که ما متمسک به قرآن و اهل بیت(ع) و سنت رسول خدا(ص) باشیم.

وی انقلاب اسلامی را ادامه‌دهنده مکتب امام صادق(ع) ذکر کرد و یادآور شد: درس شهادت امام صادق این است که ما تکلیف خود را بدانیم و در مقابل همه توطئه‌ها آگاه، شناخت و بصیرت داشته باشیم. 

استاندار کردستان ابراز داشت: امیدواریم خداوند توفیق درک شناخت ائمه اطهار(ع) را به همه ما عطا کند.

نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌های استان کردستان نیز برگزار شد.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • لزوم مبارزه تلفیقی با آفت سپردار توت سفید در باغات سیاه ریشه
  • عزاداری کردستانی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)