Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی انتشار مطلبی در خبرگزاری ایلنا تحت عنوان "پیگیری معلمان کارون و باوی در خصوص حق مناطق جنگی" آموزش و پرورش خوزستان جوابیه‌ای منتشر کرد.

 در این جوابیه آمده است:

آموزش و پرورش خوزستان براساس اعلام ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین مجوز صادر شده توسط سازمان امور استخدامی و اداری کشور و نیز ابلاغ امور اداری وزارت آموزش و پرورش در آذرماه سال جاری اقدام به صدور احکام همکاران  مناطق جنگی در برخی مناطق استان خوزستان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست اعلامی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح نام شهرستان‌های کارون و باوی قید نشده بود که به تبع آن به فرهنگیان این دو شهرستان حق منطقه جنگی تعلق نگرفت.

اداره کل آموزش و پرورش خوزستان  نسبت به پیگیری اختصاص حق منطقه جنگی به فرهنگیان این دو شهرستان

اقدامات ذیل را در دستور کار خود قرار داد:

۱. مکاتبه با امور اداری وزارت آموزش و پرورش جهت اختصاص حق منطقه جنگی به فرهنگیان کارون و باوی

۲. مکاتبه امور اداری وزارت آموزش و پرورش با ستاد کل نیروهای مسلح کشور در خصوص گنجاندن نام کارون و باوی در لیست مناطق جنگی استان خوزستان

۳. مکاتبه وزارت آموزش و پرورش با سازمان امور استخدامی و اداری کشور

۴.مکاتبه با سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص اختصاص اعتبار لازم

شایان ذکر است که آموزش و پرورش خوزستان منتظر پاسخ سازمان برنامه و بودجه است و به محض قرار گرفتن نام شهرستان‌های کارون و باوی در لیست مناطق جنگی و صدور مجوز امور اداری وزارت آموزش و پرورش نسبت به صدور احکام جدید این همکاران گرامی اقدام خواهد کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: معلمان استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت غیرحضوری مدارس مناطق دچار آبگرفتگی در اهواز و کارون

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی گفت: پس از بارش باران در شبانه روز اخیر در شهرستان اهواز و آبگرفتگی برخی مناطق برای رفاه حال دانش آموزان و خانواده آن‌ها مدارس در مناطق دچار آبگرفتگی به صورت عیرحضوری برگزار می‌شود.


وی افزود: این تصمیم با هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان و مدیران نواحی چهارگانه آموزشی شهرستان‌های اهواز و کارون گرفته شده است.


بر اثر بارش شدید باران در روز گذشته در شهرستان اهواز برخی مناطق دچار آبگرفتگی شدند که بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی تخلیه آب در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت مطالبات معلمان در روز‌های پایانی سال
  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز تأیید شد
  • صحت انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه، کارون از سوی شورای نگهبان تأیید شد
  • خبر خوش واریزی برای فرهنگیان تا قبل از پایان سال
  • خبر خوش برای فرهنگیان
  • توسعه جامعه در گرو باورمندی جایگاه معلمان است
  • توضیحی درباره ‌فعالیت‌ غیرحضوری مدارس اهواز و کارون در نوبت صبح و ظهر
  • جایگاه معلمان ابتدایی باید ممتاز شود
  • جایگاه معلمان ابتدایی باید به صورت ویژه‌ای ممتاز شود
  • فعالیت غیرحضوری مدارس مناطق دچار آبگرفتگی در اهواز و کارون