Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون کشتی گفت: رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا، سال آینده در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، حمید بنی‌تمیم در زمینه دیدار صبح امروز با کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در محل فدراسیون کشتی گفت: در این دیدار در زمینه دو موضوع کشتی پهلوانی و کشتی با چوخه بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات خوبی گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به علاقمندی شجاعی استاندار خراسان شمالی و هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی و فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی مقرر شد تا رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا را سال آینده در این استان برگزار کنیم.

بنی‌تمیم تصریح کرد: هماهنگی اولیه در این زمینه صورت گرفت و قرار شد پس از برگزاری جلسه میان متولیان امر از جمله وزارت ورزش و مهرعلیزاده و حیدری روسای فدراسیون‌های جهانی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، ما مکاتبات لازم را در این راستا با اتحادیه جهانی کشتی و شورای کشتی آسیا انجام دهیم.

بنی‌تمیم تاکید کرد: همچنین مقرر شد امسال رقابت‌های کشتی باچوخه در گود زینل خان اسفراین در روز 14 فروردین ماه با دعوت از 3 کشور خارجی بصورت بین‌المللی برگزار شود که تفاهمات لازم در این زمینه صورت گرفت.

وی در پایان در مورد برخی شایعات در زمینه تغییر در حوزه دبیری فدراسیون کشتی خاطر نشان کرد: اخلاقی با توجه به تجاربی که کسب کرده و توانمندی‌های که دارد امور مربوط به خود را در بخش انستیتو کشتی انجام می‌دهد و رضا لایق نیز با عنایت به سابقه همکاری چند ساله و تعامل فی مابین و رابطه کاری مناسب، امور فدراسیون کشتی را در حوزه دبیری به شکل خوبی دنبال می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنی تمیم بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود