Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سیرجان در دیدار مسئولین و مدیران ادارات سیرجان گفت:آفرینش و دوام هستی به خاطر وجود حضرت زهرا است و باید فرهنگ فاطمی در همه جهات در اجتماع گسترش یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛حجت الاسلام و المسلمین محمود حسینی امام جمعه سیرجان عصر گذشته در دیدار مسئولین و مدیران ادارات سیرجان بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: خداوند خطاب به پیامبر(ص) فرمود اگر تو نبودی افلاک را خلق نمی کردم و اگر علی(ع) نبود پیامبر را هم خلق نمی کردم و اگر فاطمه(س)نبود نه علی و نه پیامبر را خلق نمی کردم پس نتیجه میگیریم آفرینش و دوام هستی به خاطر وجود حضرت زهرا است و باید فرهنگ فاطمی در همه جهات در اجتماع گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اذعان داشت:روز گذشته میز خدمت در محل نماز جمعه با استقبال پرشور مردم برگزار شد و امیدواریم که مسئولین هر هفته این مراسم را ادامه دهند تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی گفت:در دوران دفاع مقدس عنایات حضرت زهرا(س)شامل رزمندگان ما شد و امسال دهه فجر با شهادت حضرت زهرا(س) مصادف شده است که باید حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنید و برنامه های دهه فجر را به خوبی انجام دهید که امروز مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های ۴۰ ساله انقلاب است و هرکدام از شما مسئولین باید دستاوردهای چهل ساله خود را به اطلاع مردم برسانید.

حسینی با اشاره به توطئه های دشمن گفت: نشریات باید در انتشار اخبار مراقب باشند که بنای دشمن دلسرد کردن مردم است که راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نکنند و از این طریق به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و می خواستند که ما به چهل سالگی انقلاب نرسیم که لطف خدا شامل حال ما شد.

وی در پایان گفت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن از حساسیت بالایی برخوردار است و همه مدیران باید اطلاع رسانی خدمات در حیطه کاری خود را داشته باشد تا مردم دلگرم شوند و باید در ۲۲ بهمن ضربه محکمی بر دهان دشمن بکوبیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه السلام، اظهار داشت: پیامبر عظیم الشأن اسلام در مورد حضرت حمزه سیدالشهدا فرمودند جناب حمزه علیه السلام مظهر یک شخص متدین، شجاع، مدافع و مجاهد است و یک فرد مسلمان اهل تقوا و با ایمان باید در جای خودش مجاهد و جان فدا باشد.



وی در مورد نحوه شهادت حضرت حمزه علیه السلام این گونه بیان کرد: ایشان برای شهادت شناسایی شدند و به گونه ای مظلومانه بعد از شهادت مثله شدند، و از آنجایی که خانواده ای نداشت، زنان جمع شدند و به خانه حمزه رفتند و برای ایشان نوحه خوانی کردند.



نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهادت حضرت حمزه سلام الله علیه برای اعتلای پرچم اسلام، نماز، شهادتین و دین جزو خون های اولیه است، جان فدا شدند، تصریح کرد: اسلام دین عافیت طلبی، دین نشستن و عدم نیاز نیست؛ بلکه دین دفاع و مجاهدت است به شرطی که جان فدا کند و نکته این است در برابر چه کسی؟ البته که در برابر مشرکان و کفار و نامسلمانان باید مجاهدت و دفاع کرد.



حجت الاسلام پورذهبی بیان کرد: اکنون زمان، زمان آن است که مسلمانان در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند و آن صهیونیسم جهانی و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: واقعا بد است که مسلمانان در مقابل همدیگر قرار گیرند و بحمدالله در این اتفاقات اخیر مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماینده مردم ایران در برابر صهیونیسم جهانی ایستادند و همه مردم جهان از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی خوشحال شدند.



نماینده ولی فقیه در کردستان ابراز داشت: دشمن واضح و روشن در مقابل ملت اسلام و بخصوص ملت مسلمان ایران قرار گرفته است و ما هم امروز باید با اقتدا به حمزه سیدالشهدا علیه السلام اکتفا می کنیم و از  فرمایشات ایشان پیروی کنید و مواظب باشید در این برهه دشمن شناسی بسیار مهم و ضروری است.

وی در پایان افزود: درود خدا به شهدای صدر اسلام شهید حمزه سیدالشهدا علیه السلام و همه شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم و شهدای اخیر و همه کسانی که در این راه جان فدا کردند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است