Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ستاره آلمانی خط میانی رئال مادرید فرصت بازی با آلاوس را از دست داد. ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید امشب (یکشنبه) در حالی در هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف آلاوس می‌رود که در این بازی چند بازیکن خود از جمله تونی کروس را در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کروس برخلاف دیگر غایبان تیم مصدوم نیست و به نظر می‌رسد که دلیل حذف نام او از لیست رئال مادرید، استراحت برای ال‌کلاسیکو چهارشنبه شب در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا است.

علاوه بر کروس، رئال مادرید فده والورده، براهیم دیاس (هر دو استراحت)، لوکا زیدان (مصدوم) و خسوس وایخو (مصدوم)، دنی کارواخال و رافائل واران (هر دو محروم) را در اختیار ندارد.

فوتبال جهان| سولاری: بیل همیشه برای کمک به رئال مادرید انگیزه دارد/ بنزما همواره باعث ارتقای تیم ما شده است

رئال مادرید از ساعت 23:15  امشب به وقت تهران با فهرستی متشکل از کیلور ناواس، تیبو کورتوا، دیه‌گو آلتوبه، سرخیو راموس، ناچو، مارسلو، آلوارو اودریوسولا، سرخیو رگیلون، خاوی سانچس، لوکا مودریچ، کاسمیرو، مارکوس یورنته، مارکو آسنسیو، ایسکو، دنی سبایوس، ماریانو، کریم بنزما، گرث بیل، لوکاس واسکز و وینیسیوس مقابل آلاوس صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آلاوس لالیگا رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلاوس لالیگا رئال مادرید آلاوس لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس

درخشش شماره 7 رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ اتفاقی آشنا برای دنیای فوتبال است.

طرفداری | یک شماره 7 دیگر از رئال مادرید در آلیانتس آرنا درخشید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، نقش اول تساوی ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ بود. ستاره برزیلی با ثبت دو گل تیم کارلو آنچلوتی را از شکست نجات داد و اندوخته‌ای بسیار مناسب برای جدال حساس برگشت فراهم کرد. درخشش وینیسیوس جونیور مقابل بایرن به عنوان شماره 7 رئال مادرید، یاد و خاطره کریستیانو رونالدو را برای خیلی از فوتبال‌دوستان، خصوصاً هواداران لوس‌بلانکوس زنده کرد. اسطوره پرتغالی، ستاره همیشه درخشان رئال برابر بایرن بود و گاهی یک‌تنه پیروزی را برای مادریدی‌ها به ارمغان می‌آورد. CR7 با این که هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده، بیش از هر بازیکنی به مانوئل نویر گل زده‌است.

به بهانه عملکرد بسیار خوب وینیسیوس در بازی با بایرن مونیخ، لوکاس وازکز کامنت جالبی را در آخرین پست اینستاگرامی ستاره برزیلی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آفرین Cr/vini7 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • گل وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ روی پاس دیدنی تونی کروس (بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید)
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال