Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@14:13:55 GMT

جزئیات آتش‌سوزی در پژوهشگاه فضایی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۳۹۸۸

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز با صدور پیامی شهادت ۳تن از همکاران پژوهشگاه فضایی را تسلیت گفت و درباره این حادثه توضیح داد. ناطقان: به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، متن پیام تسلیت وزیر ارتباطات در پی شهادت 3 تن از همکاران پژوهشگاه فضایی به شرح زیر است:

اللّهم ارزقه الشّهاده فی سبیلک و المرافقه لنبیّک

با تأثر و تأسف 3 تن از همکاران پژوهشگاه فضایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حین انجام پژوهش های علمی در حادثه آتش‌سوزی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همزمان با وقوع این حادثه تأسف بار و همجوار محل حادثه، نشست علمی در حال برگزاری بود که با تلاش حاضران در این نشست از سرایت آتش به سایر بخش‌ها جلوگیری شد.

شهادت این همکاران گرانقدر را که در مسیر توسعه علمی کشور گام برمی‌داشتند به خانواده گرانقدر این عزیزان و جامعه علمی کشور تسلیت می‌گویم .

بی‌گمان مسیر روشن این شهیدان در گشودن مرزهای علمی ادامه خواهد یافت و یادشان در دفتر دانش پژوهان این سرزمین جاودان خواهد ماند.


برچسب ها: آتش سوزی ، پژوهشگاه فضایی ، وزیر ارتباطات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آتش سوزی پژوهشگاه فضایی وزیر ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری

یک انبار نگهداری اسپری رنگ و لوازم آرایشی و بهداشتی در محله سیزده آبان شهرری در خیابان شهید رجایی عصر امروز دچار حریق گسترده شد.

به گزارش ایسنا، با حضور و تلاش عوامل آتش‌نشانی و انتظامی، دقایقی پیش آتش مهار شد و این حادثه مصدوم جانی نداشت و علت حادثه از سوی کارشناسان بررسی و اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری