Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@14:51:52 GMT

اجتماع بزرگ فاطمی در جنوب تهران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۵۱۴۹

اجتماع بزرگ فاطمی در جنوب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار  استان تهران خبرگزاری بسیج؛ اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، از سال 1391 تاکنون، همه ساله در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود و امسال نیز با همکاری ده ها مسجد جنوب شهر تهران، شنبه 20 بهمن ماه (همزمان با سالروز شهادت جانسوز حضرت صدیقه کبری) از ساعت 10 تا 11 و 45 دقیقه صبح برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت عموم مردم در اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران در قالب دسته جات عزاداری از محل مساجد و هیات های مذهبی به سمت محل برگزاری این اجتماع است. در واقع با این کار به دنبال نشان دادن عظمت مجالس سوگواری در شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

مهدی سماواتی، کاظم غفارنژاد، مجید باقری و سیدمحمد باقری، در اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، مداحی می کنند و همه ساله ائمه جماعات یکی از مساجد فعال در برگزاری این اجتماع، سخنرانی کوتاهی می کند. ضمنا آیت الله مرتضی قائنی نیز در اجتماع امسال، سخنرانی می کند.

اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با تشییع نمادین تابوت حضرت فاطمه زهرا (س) پایان می یابد و جمعیت حاضر با حضور در تعدادی از مساجد مناطق 12 و 15 تهران، نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه می کنند.

اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران با برند مسجدی و مردمی برگزار می شود و نام و لوگوی هیچ دستگاه دولتی یا گروهی در تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی های مجازی و رسانه ای، درج نمی شود.

محل برگزاری اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران، در خیابان شوش شرقی، از چهارراه لب خط تا میدان شوش است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کیفیت برگزاری اجتماع بزرگ فاطمی جنوب تهران می توانند با آیت الله مرتضی قائنی، مبتکر این اجتماع و امام جماعت مسجد مهدیه و تولیت حوزه علمیه مهدیه، با شماره 09121502678 تماس بگیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • ویدیو/ اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد
  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان