Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@04:14:20 GMT

بصیرت و تزکیه نفس خنثی کننده فتنه داخلی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۱۶۵۳۳

بصیرت و تزکیه نفس خنثی کننده فتنه داخلی

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عبدالرسول کشمیری در یادواره ۵۰ شهید محله مصلی شاهرود در مسجد سجادیه با بیان اینکه بعد از شکست امویان در آندلس به سمت آمریکا رفتند و این کشور را تسخیر کردند افزود: دین مانع اصلی کار آنها بود و نخبگان خود را در علوم انسانی فرستادند و ایسم ها را ایجاد کردند و کمونسیت ها دین افون توده هاست و در اروپا وحی را زیر سوال بردند و دریافت های لطیف را به جامعه تزریق می کند و همه درست می گویند و دین در کنج خلوت به درد افراد می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: حکومت اسلامی را امام تشکیل داد و این یعنی تمام شدن پنج قرن حکومت استکبار و توطئه های دشمنان بر علیه نظام اسلامی شروع شد و غائله ها را ایجاد کردند و ترورها و کودتا را ایجاد کردند و جنگ را به راه انداختند.
این معلم و استاد دانشگاه مشهد ادامه داد: کشور ما بعد از جنگ جذابیتی در جهان نداشت و اشرافیت در کشور بویژه در مسئولین رخ داد و در سال ۱۳۸۴ اتفاقی که افتاد، بدنه وزرا دولت تفکر انقلابی داشتند و کشور در ساخت و ساز افتاد و در مدت چند ماه ما انرژی هسته ای با غنی بیست درصد رساندیم که در آمریکا سی سال طول کشید و صنعت هسته ای بسیار پیچیده است.
وی با اشاره به رشد علمی ایران در سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ که تا رتبه های چهار و پنج دنیا گفت: ما با رشد تکنولوژی سبب اقتدار در دنیا شدیم و ‌مردم دنیا دیدند ما با اینکه در تحریم هستیم در مقابل استکبار ایستاده ایم و این‌همه پیشرفت کردیم و انقلاب ما صادر شد و منطقه به هم ریخته و آمریکای جنوبی هم به هم ریخته و آفریقا را بهم ریخت و فهمیدند اگر این وضعیت ادامه پیدا کند کار استکبار تمام است.
وی با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: بیداری اسلامی به نفع آمریکا مصادره شد و کشورهای انقلابی متوقف شد به علت فتنه ۸۸ و تحریم های سنگین که بر علیه ملت درست شد و اختلافاتی که در دولت های ما کشیده شده و نبرد ما با دشمنان شده نیز تمام عیار اقتصادی.
کشمیری با بیان اینکه تافلر در کتاب خود به عنوان موج سوم اظهار کرد: موج اول با جنگ است که ژاپن نمونه آن است که کاپیتولاسیون در آنجا اجرا شده است و الان هم هست و موج سوم تهاجم هجمه تمام عیار اقتصادی است و امروز موج سوم کشور ما را فراگرفته است.
وی با بیان اینکه قدرت سخت و نرم جمهوری اسلامی، آمریکا را در سوریه زمین گیر کرده است گفت: فتنه داخلی ایران بسیار اهمیت دارد که در آخرالزمان ممکن است اسلام را زمین گیر و سفیانی را غدر کند و این فتنه بصیرت و تزکیه نفس می خواهد که باید بینش سیاسی اجتماعی خود را افزایش دهیم.
در این یادواره شهدا کلیپی از سخنان رهبری پخش و مداح اهل بیت محمدرضا اسلامی به مرثیه خوانی پرداخت.
این یادواره با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان و امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه و شهردار و تعدادی از مسئولین شهرستان به یاد ۵۰ شهید مصلی و کمربندی پایین از جمله شهیدان: علیرضا آقایی، علی اصغر بوجاری، محمداسماعیل کریمی، بهرام اکبری، کاظم حیدریان، غلامرضا خسروجردی، ناصر بیاری، علیرضا آشوری، اسماعیل بهروزی، علیرضا رضایی، خسرو فریدنیا، حسن عبدالرحیمی و حسین رنجبر برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شرکت پشتیبانی امور دام کشور، حسین شیرزاد مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، اظهار داشت: امروز بازار نهاده‌ها در آرامش کامل است. شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره گیری از مکانیزم استمهال، خدمت مهمی به جامعه مرغداران کرده است، به گونه‌ای که عمده انبار‌های مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.
وی ادامه داد: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفتگوی ملی با مرغداران کشور هستیم، زمان آن رسیده که با بهره وری و کارایی بالاتری تولید کنیم.
شیرزاد یادآور شد: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان‌ها مشغول هستند و با همه ظرفیت مان متعهد به خرید مرغ هستیم و با شیبی ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن خرید مرغ رسیده است.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در ماه رمضان حدود ۱۷ هزارتن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه‌های بین المللی متوقف کرده و تکمیل، کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.
شیرزاد گفت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات دارد. حتما باید کریدور‌های صادراتی فعال شود. صادرکنندگان مرغ باید مشوق‌های صادراتی و بسته‌های حمایتی دریافت دارند.
وی ادامه داد: صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت‌های مناسب صادراتی و ظرفیت‌های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه‌ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

دیگر خبرها

  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • نوبت مکافات جنایت
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران