Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید محمد علوی از رزمندگان مدافعین حرم فاطمیون در یادواره شهدای شهرک ولیعصر گفت: در چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی تمام برادران افغانستانی را به گرامیداشت پیروزی انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام و شهدای عزیز این انقلاب دعوت می کنم.

وی افزود: در پاسخ به سوالی که برخی ها از افغانستانی ها می پرسند و می گویند چرا در راهپیمایی ها مثل 22 بهمن و یا روز قدس افغانی ها شرکت می کنند باید این سوال را با کلام امام خامنه ای در نهم فروردین ماه سال جاری پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمنده مدافع حرم فاطمیون اظهار داشت: امام خامنه ای در این دیدار خانواده های شهدای فاطمیون می فرمایند: من برادران افغان را شایسته ستایش می دانم،این ها در پیروزی انقلاب حضور فعال داشتند،خاوری های مشهد و برادران افغانی در حفظ انقلاب و دفاع از اهل بیت(ع) نقش موثری ایفا کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ملت افغان و ایران از هم جدا نیستند و هر دو با یک مذهب و یک دین زیر پرچم انقلاب اسلامی ایران هستیم که در دفاع مقدس برادران افغان 4500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که در حقیقت شهدای انقلاب از مرز ولایت الله دفاع کردند و اگر هم هنوز موقعیت دفاع باشد برادران افغان همواره آماده هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین یادواره ۱۲ شهید روحانی شهرستان مهر پیش از ظهر دوشنبه با حضور حجت الاسلام محمود محمودی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، امام جمعه مهر و مسؤولان محلی و شهرستانی در روستای قلعه سید بخش مرکزی شهرستان مهر برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مهر در این همایش گفت: در طول دوران ۸ ساله دفاع مقدس روحانیون سراسر شهرستان مهر همدوش و همسنگر با اقشار مختلف مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی مردانه جنگیدند و ۱۲ آلاله سروقامت روحانی شهرستان مهر با خون سرخ خود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آبیاری نمودند.

حجت الاسلام علیرضا سفار افزود: همیشه شهدای روحانی و روحانیت ما در مسائل فرهنگی، علمی، مبارزه و مجاهدت پیشتاز بودند و به نسبت جمعیتشان بیشترین شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند.

در پایان این آئین با اهدای لوح تندیس سپاس و هدایایی از صبر و مقاومت ۱۲ خانواده روحانی شهید شهرستان مهر تجلیل شد.

کد خبر 6098016

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • ببینید | گلایه آیت الله هاشمی از بی ارزش شدن پولی ملی/ افغانی‌ها و عراقی‌ها ما را مسخره می کنند
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی در کودکان و نوجوانان هستند
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است