Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین کعبی، مربی تیم سپیدرود رشت، درباره آخرین وضعیت این تیم و دیدار حساس آنها در هفته شانزدهم مقابل سایپا به خبرنگار برنا گفت: تیم ما شرایط سختی دارد اما ما تصمیم داریم نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم.

وی افزود: متاسفانه در نیم فصل نخست نتایجی که باید کسب می‌شد به دلیل برخی مسائل مشکلات که نمی‌خواهم درباره آنها حرفی بزنم کسب نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم فصل دوم توقع مردم و هواداران زیاد است و ما نیز تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم جواب محبت هواداران را به بهترین شکل بدهیم.

 کاپیتان سابق تیم فوتبال سپیدرود در ادامه عنوان کرد: نه بازی سایپا بلکه هر یک از بازی‌های آینده در لیگ برای ما حکم یک فینال را دارد. در لیگ امسال تیم‌ها سرمایه‌گذاری زیادی در فصل نقل و انتقالات انجام داده‌اند و به قول معروف تیم‌های گردن کلفت در فوتبال ایران زیاد شده است. ما نیز بازیکنانی را به تیم اضافه کردیم و بسیار امیدواریم آنها بتوانند در بازی‌های آینده کمک حال تیم باشد.

کعبی در پایان با استقبال از داوران اضافه شده در پشت دروازه  اظهار داشت: ما ادعا می‌کنیم لیگ حرفه‌ای برگزار می‌کنیم، پس باید در لیگ حرفه‌ای ابزار حرفه‌ای نیز وجود داشته باشد. بنده معتقدم حضور داوران اضافی پشت دروازه‌ها می‌تواند به تصمیمات داور در طول بازی کمک زیادی بکند و همچنین استفاده از ویدیوچک یا کمک داور ویدیویی نیز می‌تواند به معنای واقعی کلمه لیگ ما را حرفه‌ای کند و امیدوارم هرچه زودتر کمک داور ویدیویی در تمامی بازی‌ها استفاده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسین کعبی خبرگزاری برنا مربی تیم سپیدرود رشت داوران پشت دروازه هفته شانزدهم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۱۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و التعاون در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و التعاون امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و التعاون

لیگ حرفه‌ای عربستان (التعاون - الهلال) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750265

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و التعاون + فیلم
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند