Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی از برپایی 148 محفل قرآنی در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد مرکز استان و شهرستان های اصفهان خبر داد و گفت: این محافل قرآنی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این محافل قرآنی در شهرهای آران و بیدگل، برخوار، بن رود و جرقویه، تیران و کبود، خوانسار، شهرضا، فلاورجان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، اصفهان، نجف آباد، خمینی شهر، نایین، نطنز، جلگه و جرقویه، خوربیابانک، کاشان، بادرود، اردستان، زواره و ناحیه 1 اصفهان برپا می‌شود.
رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان این که در این محافل قرآنی از قاریان ملی و بین المللی دعوت به عمل آمده است، ادامه داد: محفل انس با قرآن امامزاده محمدهلال بن علی(ع) آران و بیدگل با حضور احمد ابوالقاسمی و محفل قرآنی در سالن سپاه کاشان نیز با حضور سید جواد حسینی برگزار خواهد شد.
 قاسمی اظهار کرد: از این محافل قرآنی تعداد 5 محفل در کاشان، 19 محفل در برخوار، 1 محفل در بن رود و جرقویه، 3 محفل در تیران و کرون، 6 محفل در خمینی شهر، 1 محفل در خوانسار، 5 محفل در سمیرم، 4 محفل در شهرضا، 3 محفل در فلاورجان، 15 محفل در گلپایگان، 2 محفل در لنجان، 5 محفل در مبارکه، 9 محفل در اصفهان، 15 محفل در نایین، 5 محفل در نجف آباد، 3 محفل در نطنز، 15 محفل در جلگه و جرقویه، 4 محفل در خور بیابانک، 14 محفل در کاشان، 3 محفل در بادرود، 3 محفل در اردستان، 1 محفل در زواره و 7 محفل در ناحیه یک اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: محفل انس با قرآن دهه فجر بقاع متبرکه استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حضور اعضای مرکز ۳ ملایر در گپ و گفت با آقای نصرالهی با موضوع جایگاه نماز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093614

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان