Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مدیر فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد گفت: دید ناکافی خلبان علت فرود اضطراری پرواز تهران- کرمان در فرودگاه یزد بود.

به گزارش گروه حوادث رکنا، عباس محمدی به دنبال انتشار خبری مبنی بر فرود اضطراری پرواز تهران - کرمان در فرودگاه شهید صدوقی اظهار کرد: صبح امروز هواپیمای ایرباس ۳۱۹ تهران- کرمان به دلیل کاهش دید افقی در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، بارش باران و برف در استان کرمان را دلیل دید ناکافی خلبان پرواز ۴۰۲۳ زاگرس دانست و افزود: این هواپیما ساعت ۸:۳۰ در فرودگاه یزد، فرود و در ساعت ۹:۴۵ این استان را به سمت مقصد نهایی خود ترک کرده است.

مدیر فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد درباره اجازه نشدن خروج مسافران از هواپیما، گفت: پیاده و سوار شدن مسافران بیش از سه ساعت معطلی در پی دارد، به همین منظور کادر پرواز ۴۰۲۳ زاگرس با رعایت احترام از پیاده شدن مسافران این پرواز، جلوگیری و بعد از یک ساعت انتظار و مساعد شدن هوای کرمان مجدداً به سفر خود ادامه دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث سفر حوادث سفر اخبار حوادث یزد خلبان تهران کرمان پرواز عکس فیلم بیمارستان جوان تصاویر امام خمینی فراری قتل پوشش مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • برنامه پرواز‌های پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه اصفهان
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد