Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از کرمانشاه، به مناسبت فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب، چند طرح و پروژه عمرانی و کشاورزی در بخش کوزران با حضور فضل‌الله رنجبر، فرماندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

این طرح ها شامل اتمام بازسازی 600 واحد زلزله‌زده، بهسازی معابر، جدول‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی، احداث پل آبرو، اصلاح و بهینه‌سازی خطوط برق، پروژه سیستم آبیاری تحت فشار با مساحت  18.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 هکتار و سرمایه گذاری یک‌هزار و 621 میلیون ریال و با اشتغالزایی چهار نفر در روستای کوسه‌وند، گاوداری 20 راسی و... با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان بود که امروز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، در زلزله 7.3 ریشتری آذرماه سال گذشته و پس‌لرزه‌های شدید بعد از آن، اغلب واحدهای مسکونی 54 روستای بخش کوزران به علت بافت قدیمی فرو ریخت که هم‌اکنون مردم این منطقه پابه‌پای ناظران مشغول ساخت خانه‌های جدید هستند تا هر چه سریعتر به زیر سقف خانه‌های مقاوم بروند و تا به امروز کار بازسازی 600 واحد زلزله در این منطقه به پایان رسیده که 30 واحد از آن مربوط به مددجویان زلزله‌زده بهزیستی است.

800 پروژه ساخت مسکن مددجویان بهزیستی در بخش کوزران وجود داشته که برای این پروژه‌ها که مبلغ 35 میلیون تومان وام دولت، 12 میلیون تومان کمک بلاعوض از بنیاد مسکن و 10 میلیون تومان وام از بنیاد مسکن و همچنین مبلغ 10 میلیون تومان از سوی سازمان بهزیستی به مددجویان اعطا شده است.

تاکنون 30 واحد مسکونی تکمیل شده به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده و مابقی 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به زودی تحویل مددجویان داده می‌شود.  

مردم این بخش به جزو بازسازی خانه‌ها مشکلات دیگری هم (در زمینه جاده و گازکشی) دارند.

مسیر سراب نیلوفر به کوزران یکی از محورهای پرتصادف استان کرمانشاه است که رنجبر پس از افتتاح این طرح ضمن عذرخواهی از مردم کوزران در خصوص وضعیت نامناسب آسفالت جاده اصلی کوزران، اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده با مدیرکل راهداری، پایانه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان، قول مساعد داده شد به محض مساعد شدن وضعیت جوی، روکش و ترمیم مسیر مذکور حتما انجام شود.

فرماندار کرمانشاه از پرداخت 73 میلیارد تومان تسهیلات بانکی با نرخ 6 درصد در راستای ایجاد اشتغال در روستاها که تاکنون 900 فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند، خبر داد.

وی گفت: کل تسهیلات اختصاص داده شده در راستای اشتغال پایدار روستایی مربوط به روستائیانی و کارآفرینانی است که در محدوده روستا طرح ایجاد کنند.

رنجبر از کسانی که در بخش کوزران طرح نیمه‌تمام یا راکد دارند خواست به اداره جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذی‌ربط مراجعه و با تشکیل پرونده از تسهیلات مورد نظر استفاده کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با ارزیابی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده و به شرط واریز به موقع آورده متقاضیان، ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا پایان شهریور آماده تحویل خواهد شد.

فرهاد سعیدی در جلسه‌ای با سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند با اشاره به اهتمام شرکت عمران در اجرای باکیفیت و سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: پروژه‌ها هر سه ماهه تعدیل می‌خورد و این امر در قیمت تمام شده واحدها اثر دارد، بر این اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا واحدها سریع‌تر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی سهند را پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: باکیفیت‌ترین پروژه‌های کشور در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و درحال حاضر ۲۳۵۰۰ واحد نهضت ملی در این شهر اجرا می‌شود.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های مهسان، آزاده، آوین، ال‌آی، صنوبر، شمس و یلدا، بهار و بهارستان مورد ارزیابی قرار گرفت و چالش‌های پیش‌روی پروژه‌ها احصا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، در روزهای اخیر ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی افتتاح شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده