Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این نمایشگاه با بیش از 16 غرفه شامل مینا کاری، ترمه دوزی، زیورآلات،عروسک بافی، کار با گل برای کودکان، نقش برجسته سفال، کار با چرخ سفالگری، تولیدپشتی، ترشیجات روغن گیری و فرآوری میوه جات خشک در طبقه اول ساختمان شورای اسلامی شهر اردکان برپا شد .
مسئول این نمایشگاه هدف از برپایی آن را معرفی و به نمایش گذاشتن هنردستان بانوان شهر دانست و گفت:با برپایی این نمایشگاه ها توجه بیشتر شهروندان و نیز مسئولان به هنرهای دستی بانوان بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصمت کریمی زاده در ادامه تصریح کرد: مسئولان و صاحبان صنایع می توانند بجای خرید از کادوهای فانتزی یا اجناس خارجی برای پاس نهادن به صنایع دستی شهرستان و بانوانی که در این عرصه خلاقانه و هنرمندانه تلاش می کنند از آنها خرید کنند.
وی ادامه داد: برای کادوی عید کارمندان وکارگران وحمایت از این قشر سفارش خرید و تولید دهند و این بزرگترین حمایت شان در این زمینه خواهد بود.
کریمی زاده در پایان ضمن تشکر از حضور مسئولین از حمایت های فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان تقدیر و تشکر نمود.
این نمایشگاه از تاریخ 15 لغایت 18 بهمن ماه از ساعت 16 الی 21 شب برای بازدید عموم دایر می باشد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها شورای اسلامی شهر شهرداری صنایع دستی عروسک کودکان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود