Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این دوره از رقابت‌ها با استقبال چشم‌گیر و با حضور نزدیک به ٢٠٠ نفر از ورزشکاران از سراسر کشور در رده های سنی  نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با مسئولیت خانم نینا علیپور (نائب ریس کمیته ایسکا) برگزار شد.

به گفته شرکت کنندگان در این مسابقات، سطح برگزاری این دوره به لحاظ کمی و کیفی بالا بوده و استانداردهای فدراسیون هنرهای رزمی در آن لحاظ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در حاشیه این مراسم با اهدای مدال‌ و جوائز، از خانم‌ها  کتایون ختایی (نائب ریس سابق کمیته ایسکا) شاه‌صنم صدیقی (سرمربی تیم ملی موی‌تای کشور) و مریم پرنیان (ناظر محترم فدراسیون ورزش‌های رزمی) که در مراسم حضور داشتند تشکر و قدردانی به عمل آمد.

به گفته خانم علیپور مسئولین کمیته ایسکا و فدراسیون ورزش‌های هنرهای رزمی کشور، آقایان علیرضا نجفی (ریاست کمیته ایسکا) و پوریا حسن‌زاده (دبیر کمیته ایسکا) در ماه‌های گذشته نهایت همکاری و مساعدت برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات را داشته‌اند. همچنین به گفته وی  بخش بانوان کمیته ایسکا برنامه‌های متنوعی برای موفقیت روزافزون بانوان ورزشکار در این رشته را خواهد داشت.

وی در پایان از زحمات تمامی دست‌اندرکاران کمیته بانوان در بخش‌های مختلف اعم از تدارکات  هیات ژوری، واحداجرایی، به ویژه داوران حاضر سرکار خانم‌ها: کلثوم محمدی، سارا محمدی، صبا ضرابى، الهام ابراهیمى، سمیه زهرایى، نگار عباسى، فریبا نجفى، سحر کیمیایى، مهرى محمدى، نسیم مهرپویا، سهیلا کاوه و نگار قاسمی تشکر و قدردانی به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت سرمربی تیم ملی شهید بهشتی بانوان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد