Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر یکی از هیجان انگیزترین روزهای سی و هفتمین دوره از این رویداد بزرگ سینمایی کشور در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه بود. آغاز روز پنجم جشنواره فیلم فجر با برف و باران زمستانی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر یکی از هیجان انگیزترین روزهای سی و هفتمین دوره از این رویداد بزرگ سینمایی کشور در پردیس سینمایی ملت موسوم به کاخ رسانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز روز پنجم جشنواره فیلم فجر با برف و باران زمستانی همراه بود.

اکران سه فیلم جنجال برانگیز و وهمچنین نشست‌های جذاب خبری این سه فیلم باعث شد تا اهالی رسانه و همین طور عکاسان سوژه های متفاوتی را برای تهیه و تولید خبر در دست داشته باشند.

پنجمین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اکران مستند دلبند آغاز شد و به مثابه روزهای پیشین این فیلم نیز کمی با استقبال کم از سوی اهالی رسانه و منتقدین روبرو شد. اتفاقی که طی چهار روز پیشین جشنواره نیز برای اکثر آثار انیمیشن، کوتاه و یا مستند رخ داده بود.

اکران فیلم سینمایی "خون خدا" به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در پردیس ملت نخستین اتفاق جذاب جشنواره بود. این فیلم با وجود موضوعیت مذهبی خود از سوی اهالی رسانه با انتقادات زیادی همراه بود. جالب آنجاست که مرتضی علی عباس میرزایی در نشست خبری این فیلم نسبت به سوالات منتقدان واکنش خوبی را نشان نداد.

از حواشی روز پنجم جشنواره فیلم فجر بار دیگر می‌توان به حضور افراد غیر در کاخ رسانه اشاره کرد. به نحوی که برای اکران برخی فیلم ها حضور خانواده ها و همچنین کودکان در پردیس ملت باعث تعجب اهالی رسانه شده بود. البته از نکات مثبت روزهای میانی جشنواره میتوان به برطرف شدن مشکل پارکینگ و اینترنت اشاره کرد.

فیلم طلا و حضور رامبد جوان روی فرش قرمز دیگر حاشیه جذاب روز پنجم بود. جوان بار دیگر با شیطنت های خاص خود روی فرش قرمز سوژه عکس بسیاری از عکاسان شد. طلا ساخته آخر پرویز شهبازی نظرات مثبت و منفی خاصی را با خود به همراه داشت اما آنچه سوژه اصلی خبر شد برخورد این کارگردان سینما با اهالی رسانه بود.

شهبازی در پاسخ به سوالاتی در مورد کارگردانی و نوع بازی ها با جبهه گیری خاصی از پاسخ دادن امتناع کرد و به صورت بسیار تندی به منتقدان خود تاخت. وی منتقدین فضای مجازی را عده ای بچه مدرسه ای خواند و گفت که برای فیلم من نقد سینمایی بنویسید هر چند من آن را نمی خوانم.

اما مهمترین فیلم روز پنجم جشنواره آخرین ساخته نرگس آبیار یعنی شبی که ماه کامل شد بود. این فیلم با وجود زمان بسیار طولانی خود توانست خبرنگاران را روی صندلی سینما میخکوب کند. پس از پایان نمایش فیلم هم تمامی حاضران در سالن ایستاده فیلم آبیار را تشویق کردند.

جالب آنجا که در هر چهار سالن کاخ رسانه تعداد زیادی صندلی اضافه برای فیلم شبی که ماه کامل شد تعبیه شده بود اما باز هم عده ای روی پله ها فیلم را تماشا کردند.

نشست خبری این فیلم ساعت بامداد روز ششم جشنواره آغاز شد و بار دیگر به محض ورود عوامل خبرنگاران آنها را مورد تشویق قرار دادند. از جمله حاشیه های جالب نشست خبری شبی که ماه کامل شد می توان به بغض شبنم مقدمی بعد از تماشای این فیلم اشاره کرد. وی در این فیلم در نقش مادر الناز شاکردوست ظاهر شده بود.

فرشته صدرعرفایی بازیگر این فیلم نیز قبل از صحبت درباره نقش خود با تشویق ویژه خبرنگاران همراه شد. نرگس آبیار در این نشست اذعان کرد که این فیلم به هیچ وجه سفارش جایی نیست و صد در صد با بودجه خصوصی ساخته شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جشنواره فجر فجر 37 سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر سودای سیمرغ سودای سیمرغ جشنواره فجر فرش قرمز پردیس ملت فرش قرمز جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند