Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ علیرضا بیرانوند گرچه در سال ۹۷ نتوانست چه در عرصه باشگاهی و ملی قهرمان آسیا شود، اما یکی از ستاره‌های فوتبال ایران بود. او در جام جهانی پنالتی کریس رونالدو را دریافت کرد و همچنین در جام ملت‌ها هم موفق ظاهر شد. او که مهمان موسسه خبر بود، به روزنامه خبرورزشی گفت:   *وقتی از ژاپن گل خوردم، پسرم مریض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازی به همسرم زنگ زدم، گفت: طا‌ها به حدی گریه می‌کرد که حالش بد شد و مجبور شدم او را به دکتر ببرم. پنالتی کانو را که گرفتم، طا‌ها تلفنی به من گفت: می‌دانستم این پنالتی را می‌گیری، تو پنالتی رونالدو را گرفتی...   *دخترم بارانا وقتی بعد از دو ماه، من را دید صورتم را چنگ انداخت و لری به من خوشامد گفت.   *بینی‌ام را عمل کنم خیلی‌ها شاید من را نشناسند. یک بار در خرم‌آباد عینک دودی زده بودم، من را نشناختند.   *هر وقت به کارواش می‌روم، انعام می‌دهم، چون خودم در کارواش که کار می‌کردم، انعام می‌گرفتم و دوست دارم حالا به بچه‌های کارواش انعام بدهم.   *برد مقابل یمن به من نچسبید. دوست داشتم چند تا توپ بگیرم و در لذت برد سهیم باشم.   *وسط دعوای کی‌روش و برانکو، بیشترین فشار را ما تحمل کردیم. ما ملی‌پوشان پرسپولیس باید با هر دو مربی کار می‌کردیم و واقعاً تحت فشار روحی بودیم و دعا می‌کردیم اختلاف آن‌ها بیشتر نشود. دوست داشتم به این اختلاف پایان بدهم، چون هر دو را دوست داشتم، ولی کاری از من برنمی‌آمد، غیر از این که دعا کنم رابطه‌شان بدتر نشود.   *روزی که کی‌روش می‌خواست به ایران بیاید، با برانکو تماس گرفت. برانکو به کی‌روش گفته بود چشم‌هایت را ببند و به ایران برو، چون این کشور فوتبالیست‌هایی دارد که برای تیم ملی جان می‌دهند. رابطه این دو اولش با هم خوب بود.   *دوست داشتم در جام ملت‌ها قهرمان می‌شدیم. حیف شد، حق این تیم قهرمانی بود.   *دلم می‌خواست در اردوی پرسپولیس در اسپایر بودم و وقتی نویر به اردو آمد با او تمرین می‌کردم. آن وقت حتماً نویر را به چالش پرتاب دست دعوت می‌کردم.   منبع: خبرورزشی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال کی روش برانکو جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟

آفتاب‌‌نیوز :

صفحه اینستاگرامی «صبح سینما» در نقد کیفیت نازل فصول جدید «نون خ» و «زیرخاکی» نوشت: فصل بندی در تمام دنیا شیوه رایجی است. سازندگان یا در ابتدا نقشه راه یک روایت را در چند فصل آماده دارند یا با توجه به اقبال مخاطب مسیری را برای ادامه قصه باز می‌کنند. در سریال‌های کمدی نیز با توجه به اقبال مخاطب فصل‌های بعدی با اتاق فکری مجرب و گروه نویسنگدان خلاق طراحی می‌شود. اما گویا در صدا و سیما فصل بندی و ساخت ادامه یک سریال به چیز‌های دیگری بستگی دارد و در یک لیگ دیگر بازی می‌کنند. مدت‌هاست دیگر نه قصه مهم است و نه لزوم ساخت ادامه آن؛ همین که دوستان هر سال دور هم جمع شوند و یک «چیزی» به نام فصل چندم سر هم کنند کفایت می‌کند. سعید آقاخانی و پژمان جمشیدی هم هستند.

قبول که می‌شود در سریال‌های کمدی پیوستگی را فراموش کرد، اما آیا نباید یک مجموعه ۱۵ قسمتی هدف و قصه‌ای برای ساخت داشته باشد؟ تا کی باید روی موج موفقیت گذشته سوار شد؟ بعضا دیده شده دوست نویسنده تکه‌های بامزه سریال‌های پر مخاطب گذشته همچون «شب‌های برره»، «پایتخت»، «باغ مظفر» و... وصله می‌کند و یک کپی دست چندم و در مواردی درنیامده از آن را به دل قصه‌اش راه می‌دهد.

مخاطب هیچ سکوت می‌کند و گاه تحمل؛ خودتان دلتان برای چیزی که می‌سازید نمی‌سوزد؟ تا کجا می‌خواهید از اعتبار گذشته خرج کنید؟ اگر نمی‌توانید یا نمی‌شود به سراغ کار تازه بروید شاید نتیجه بهتری هم برای شما داشته باشد و هم مخاطب.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • آقای سعید آقاخانی، ما تحمل می‌کنیم، اما دل خودتان نسوخت؟
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟