Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندارمراغه گفت: باهدف تقویت شبکه برق رسانی در بخش شهری و روستایی شاهد تحول خوبی توسط شرکت توزیع برق در این شهرستان هستیم و تلاش می‌شود با پیگیری‌های لازم کلیه اقدامات لازم برای کاهش تلفات و جبران افت برق انجام شود. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزرای تسنیم از مراغه، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر امروز 5 طرح برق رسانی روستایی و شهری با حضور مسئولان افتتاح و موردبهره برداری قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری مراغه بعد از 20 سال انتظار با حضور وزیر ورزشورزشگاه 5 هزار نفری شهید باستانی مراغه افتتاح می‌شودتوسعه اقتصاد روستایی مراغه با احداث بازارچه‌های سنتی پیگیری می‌شود

حمیدشکری در این آیین با اشاره به خدمات دولت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها هیچ گونه خدماتی درحوزه برق رسانی نداشتیم ولی خوشبختانه در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا امروزه شاهد برق رسانی به روستاها هستیم.

وی افزود: با ورود شبکه توزیع برق به روستاها زمینه برای پیشرفت و استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی برقرار شد و امروزه شاهد استفاده مردم از خدمات برق و شبکه‌های تلویزیونی و همراه در روستاهای محروم و دور افتاده نیز هستیم و تلاش برای آبادانی هرچه بیشتر روستاها ادامه دارد.

شکری اضافه کرد: باهدف تقویت شبکه برق رسانی در بخش شهری و روستایی شاهد تحول خوبی توسط شرکت توزیع برق در این شهرستان هستیم و تلاش می‌شود با پیگیری‌های لازم کلیه اقدامات لازم برای کاهش تلفات و جبران افت برق انجام شود.

ارتقای کیفیت خدمات برق رسانی از اهداف دولت تدبیروامید

علی حاجی زاده امروز در آیین بهره برداری از 5 طرح برق رسانی روستایی و شهری در این شهرستان با اشاره به سیاست‌های شرکت توزیع برق در مراغه اظهارداشت: تلاش دولت تدبیروامید و اموربرق شهرستان ارتقای کیفیت خدمات برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی بوده و در این راستا اقدامات لازم در این شهرستان انجام شده است.

مدیر شرکت برق مراغه اضافه کرد: امروز همزمان با دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و راه اندازی 5 طرح برق رسانی در مناطق روستایی و شهری با اعتباری بالغ بردومیلیارد و 628 میلیون تومان بودیم که از این پس شاهد قطعی برق به دلیل کمبود و افت در شبکه نخواهیم بود.

وی ادامه داد: این 5 طرح در راستای تقویت شبکه انتقال و کاهش تلفات و جبران افت برق در مدت یک سال با دو میلیارد و 628 میلیون تومان اعتبار دولتی اجرا شده است.

حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به اجرای خط دو مداره در این شهرستان گفت: طرح احداث خط دو مداره هوایی 20 کیلوولت از سه راهی خلیفه کندی تا شهر خداجو به طول 18 کیلومتر با اعتباری بالغ بریک میلیارد و 564 میلیون تومان اجرا شده است.

وی ادامه: باهدف اصلاح توزیع برق در سطح شهر نیز خط 20 کیلوولت هوایی و زمینی در میدان مولوی به طول یک هزارو 200 متر با اعتباری بالغ بر 522 میلیون تومان اجرا شده است.

به گزارش تسنیم، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر 5 طرح عمرانی و برق رسانی در بخش شهری و روستایی مراغه با حضور مسئولانه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان دوشنبه شب به همراه فرماندار دشتی برای دومین بار طی ۲ روز گذشته از روند اجرایی محور خورموج _ لاور بازدید و بر ضرورت تسریع در روند اجرایی این پروژه تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه این پروژه از برنامه زمان بندی عقب است، گفت: باید روند پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

رستمیان بیان کرد: عقب ماندگی پروژه با تلاش بیشتر باید جبران و تا پایان خرداد ماه ۴ کیلومتر آن تکمیل شود.

وی یادآور شد: بازدیدهای مستمر و سرزده از پروژه‌های عمرانی استان و شهرستان دشتی با جدیت انجام می‌شود.

رستمیان بیان کرد: با توجه به تأمین اعتبار پروژه هیچ گونه کم کاری در اجرای آن از پیمانکار پذیرفته نیست.

کد خبر 6098843

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی اجرای پروژه محور خورموج _ لاور جبران شود
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان