Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:53:07 GMT

جشنواره ‌امتداد ‌در اهواز پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۲۹۸۳۲

جشنواره ‌امتداد ‌در اهواز پایان یافت

مراسم اختتامیه جشنواره شعر، سرود و تک‌خوانی «امتداد» امروز با حضور مسئولان استانی و جمعی از اصحاب هنر و فعالان این حوزه در سالن شهید جمال‌پور برگزار و در پایان نیز نفرات برتر معرفی شدند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مراسم اختتامیه جشنواره شعر سرود و تک‌خوانی «امتداد» امروز باحضور مسئولان استانی و جمعی از اصحاب هنر و فعالان این حوزه در سالن شهید جمال‌پور برگزار و در پایان نیز نفرات برتر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره «امتداد» در سه بخش شعر، تک‌خوانی و سرود با هدف پاسداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و از اهداف آن امتداد انقلاب اسلامی با زبان هنری و ادبی بود.

بنا به گفته حامد صافی دبیر جشنواره امتداد محور اصلی جشنواره چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و محورهای فرعی مقاومت، شهدای مدافع حرم، فرهنگ ایثار و شهادت است.

در مراسم اختتامیه جشنواره شعر سرود و تک‌خوانی «امتداد»، احمد سراج ضمن خیر مقدم به تمامی فعالان و علاقه‌مندان به حوزه هنر اظهار داشت: چند نهاد فرهنگی شهرستان و استان با مشارکت یکدیگر در راستای ارج نهادن به هنر اقدام به برگزاری این جشنواره کردند.

امام‌جمعه موقت اهواز: پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشورهای منطقه را از چنگال آمریکا بیرون آوردوجود 9000 کتاب گویا در کتابخانه مرکزی اهواز ویژه نابینایان؛ کتابخانه‌ها به مراکز فرهنگی - اجتماعی تبدیل شوندنمایشگاه مدرسه انقلاب در 80 مدرسه اهواز برگزار می‌شود

وی با اشاره به این‌که رهبرمعظم انقلاب نسبت به هنر شعر، سرود و گروه‌های سرود اهمیت بسیاری قائل هستند، ادامه داد:  مقام معظم رهبری هرساله در ماه مبارک رمضان چندین ساعت را برگزاری جلسات شعرا و هنر سپری می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به اجرای سرودهای گروهی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران در مناطق مختلف اهواز گفت: در روز 22 بهمن ماه نیز گروه سرود اهواز به اجرای شعرخوانی می‌پردازد.

به گزارش تسنیم، در بخش‌های مختلفی از اختتامیه جشنواره شعر سرود و تک‌خوانی «امتداد» گروه‌های مختلف سرود به اجرا پرداختند و در پایان نیز از نفرات برتر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۲۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید

امتداد -دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ۱۰ جایزه یک میلیارد تومانی ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان ملی و ۹۵ جایزه ۱۰میلیون تومانی ویژه دارندگان کارت های بانکی در جستجوی نفرات خوش شانس جشنواره پذیرنده ملی خواهند بود.  

پذیرندگان ملی و دارندگان کارت های بانکی می توانند شانس خود را برای بدست آوردن جوایز جشنواره پذیرنده ملی محک بزنند شاید در مرحله بعدی جایزه از آن شما شد . 

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه  ساعت۱۰ صبح در مراسم قرعه کشی دومین مرحله جوایز پذیرنده ملی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سداد منتظر شما هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا