Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@21:32:57 GMT

رویدادهای خبری 15 بهمن 97

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۰۶۸۵

‍‍‍‍‍‍

نخستین انتخاب قلم دوربین به رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نمایشگاه اقتدار هوایی ارتش، افتتاح کتابخانه دیجیتالی در مشهد، تمرین تیم ملی وزنه برداری و چندین تصاوری ورزشی دیگر از جمله موتور سواری روی یخ در قزاقستان.همچنین شکسته شدن سیل بند در دشت آزادگان و سیل در استرالیا تا تصاویر برف در گیلان و مسکو از جمله انتخاب های قلم دوربین امروز دوشنبه 15 بهمن 97 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قلم دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه می گردد.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد .

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت می پذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229466 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان