Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@06:32:29 GMT

محور چشمه علی- فولادمحله در دامغان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۱۴۶۵

محور چشمه علی- فولادمحله در دامغان بازگشایی شد

ابوالفضل نظری شامگاه دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش برف، کولاک و یخبندان شدید از ساعات اولیه صبح امروز موجب بسته شدن محور چشمه علی به فولاد محله شد که با حضور فعال نیروهای راهداری، این محور بازگشایی و تردد با زنجیرچرخ بدون مشکل است.
سرپرست اداره راه و ترابری دامغان اضافه کرد: محور دیباج- گلوگاه به دلیل بارش شدید برف، بوران و یخبندان از صبح روز گذشته مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: بارش برف شدید در محورهای شمالی شهرستان روند تردد محورها را با کندی مواجه کرده است.
نظری تصریح کرد: تردد در گردنه آهوان محور دامغان- سمنان بدون مشکل است، هم اکنون، گشت های راهداری در محورهای مذکور مستقر شده و آماده خدمت رسانی هستند.
وی خاطرنشان کرد: نمک پاشی، استفاده از خودروهای برف روب برای کنارزنی برف جاده های اصلی و خدمت رسانی به مسافران در راه مانده در گردنه های خطرناک محورهای دامغان از اقدام‌های اداره راه و ترابری است.
سرپرست اداره راه و ترابری شهرستان دامغان گفت: چنانچه مسافران قصد سفر یا عبور از مناطق سردسیر و برف گیر را دارند، زنجیرچرخ ، لباس گرم و تغذیه کافی، به همراه داشته باشند و با سوخت کامل خودرو در این مناطق عبور کنند.
به گزارش ایرنا، بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، دمای هوا روزهای دوشنبه و سه شنبه بین سه تا 6 درجه کاهش نسبی خواهد یافت.
شهرستان دامغان دارای 965 کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی می باشد که 88 درصد آن آسفالت و مابقی خاکی است.
این شهرستان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بارش برف خدمت رسانی خدمت رسانی به مسافران خودرو فولاد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان

اداره ملی احصائیه و معلومات طالبان اعلام کرد در جریان یک سال گذشته ورود و خروج ۲۷ هزار و ۹۱۴ شهروند خارجی را از طریق گذرگاه‌ها و میدان‌های هوایی کشور به ثبت رسانده است.

این اداره اعلام کرد در سال گذشته به‌شمول ۶۷۵تن از طبقه زنان، ۱۵ هزار و ۱۵۳ تن وارد کشور شده و ۱۲ هزار و ۷۶۱ تن دیگر از شهروندان خارجی که ۴۹۵ تن آن از طبقه زنان اند، از کشور خارج شده اند.

براساس ارقام ثبت‌شده این اداره، بیش‌ترین ورود و خروج اتباع خارجی از طریق گذرگاه ولایت نیمروز، گذرگاه‌ها و میدان هوایی هرات، گذرگاه تورخم، گذرگاه حیرتان و فرودگاه بین‌المللی کابل صورت گرفته است.

طبق این ارقام، هدف بیش‌ترین افراد واردشده به کشور سیاحت و کار بوده است.

بر اساس معلومات ثبت‌شده گردشگران خارجی بیش‌تر از ساحات باستانی ولایت‌های (بامیان، هرات، کندهار، ننگرهار، غور، بدخشان، کندز، پکتیا، خوست، نورستان، بلخ، سمنگان و کنر) دیدن نموده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • تلاش برای بازگشایی محور منطقه عشایری ماهور برنجی دزفول
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • تردد بیش از ۲۷ هزار تبعه خارجی در افغانستان