Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه عرب بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را منوط به موافقت تمام کشور‌های عضو این اتحادیه دانست. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه النشره، دبیرکل اتحادیه عرب در سخنانی گفت که هرگونه بازگشت سوریه به اتحادیه عرب منوط به موافقت کامل اعضای این اتحادیه است.

«احمد ابوالغیط» در نشست خبری مشترک طی پایان نشست اروپا-اتحادیه عرب، در عین حال افزود که در حال حاضر توافق عربی کاملی برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است که عضویت سوریه به عنوان یکی از بنیانگذاران اتحادیه عرب از سال ۲۰۱۱ به حالت تعلیق در آمده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ابوالغیط بازگشت سوریه به اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم

سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس می‌گوید که فشار آمریکا بر این جنبش «هیچ ارزشی ندارد» و تاکید کرد هرگونه توافق برای آزادی اسرای صهیونیست باید شامل پایان دادن به جنگ غزه و آتش‌بس دائمی باشد.

به گزارش رویترز، ساعاتی پیش آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه‌ای مشترک از حماس خواستند که توافق آتش‌بس را بپذیرد. یک مقام ارشد دولت جو بایدن در این خصوص مدعی شد که یک توافق آتش‌بس روی میز است و اکثر درخواست‌های حماس مثل بازگشت آوارگان به خانه‌های خود و برقراری آتش‌بس فوری و طولانی مدت را فراهم می‌کند. 

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ در غزه، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.

حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس