Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:37:13 GMT

جاده مشهد - کلات بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۴۲۲۹

جاده مشهد - کلات بازگشایی شد

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف در اکثر جاده های استان مسیرهای مشهد - کلات و باغچه - تربت حیدریه مسدود شده بود که هم اینک بازگشایی شده اند.

ابراهیم نصری صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تداوم بارش برف از دیشب تاکنون در جاده های خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: با این وجود هم اینک تنها جاده فرعی درگز - کلات در شمال خراسان رضوی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دیشب مسیر بخش سرولایت به خوشاب نیز به مدت دو ساعت مسدود اما با تلاش راهداران بازگشایی شد.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن روستایی است. این استان علاوه بر 51 گردنه به طول 545 کیلومتر در جاده های بین شهری، 172 گردنه به طول 574 کیلومتر در جاده های روستایی و 136 محل کولاک و مه گیر به طول 586 کیلومتر دارد.
3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري انسداد جاده ها خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است