Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@21:04:14 GMT

تراکتور - نفت مسجد سلیمان؛ دشت اول لیکنز؟

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۶۴۱۳

تراکتور - نفت مسجد سلیمان؛ دشت اول لیکنز؟

نخستین بازی رسمی جورج لیکنز در تراکتور، همچون جان توشاک تقابل با نفت مسجد سلیمان ات.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی تبریز فردا در اولین دیدارش با هدایت جورج لیکنز به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت. لیکنز بلژیکی سومین سرمربی این فصل تراکتور است که تیمی بسیار پرستاره را در اختیار دارد و با کلکسیونی از ستاره های داخلی و خارجی مقابل حریفان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین تعدد ستاره ها و همچنین وجود ثبات مالی در کنار امکانات تمرین قابل قبول، سبب شده تا تی تی ها انتظاری جز قهرمانی از جورج لیکنز نداشته باشند.

 

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم اکنون علاوه بر کاپیتان های تیم ملی، بازیکنان خارجی با کیفیتی چون استوکس، سوگیتا و کنستانت را در اختیار دارد. همچنین مهره هایی چون احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، احمد موسوی و... بازیکنانی هستند که بسیار کارآمد به حساب می آیند. برای چنین تیمی  غلبه بر نفت مسجدسلیمان حداقل روی کاغذ کار سختی نخواهد بود. علاوه بر این ها تیم تراکتور فردا از حمایت پرشور هوادارانش نیز بهره مند است و بدون شک سرخ های آذربایجان با حمایت فوق العاده، زمینه را برای برد تیم محبوب خود فراهم خواهند کرد. در نیم فصل اول تیم تراکتور با قرعه خوبی در دو بازی نخست روبه رو بود اما شاگردان جان توشاک موفق نشدند در مسجد سلیمان نفت را شکست دهند. حالا بار دیگر تی تی ها یک مربی خارجی را روی نیمکت خود و امیدوارند با جورج لیکنز گام نخست را محکم بردارند.

 

در نیم فصل اول تراکتور با قرعه نسبتا آسان در دو بازی نخست روبرو بود اما با جان توشاک نتوانست از پس نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران بر بیاید. حالا بار دیگر دیدار با نفت مسجد سلیمان نخستین بازی مربی خارجی تراکتور است و آن ها امیدوارند گام نخست با لیکنز را محکم بردارند. سرخپوشان تبریزی فردا از ساعت 15:30 برابر نفت مسجد سلیمان قرار خواهند گرفت.

 

در چنین شرایطی باید دید شاگردان مرزبان در نفت مسجد سلیمان، با چه رویکردی وارد زمین خواهند شد و آیا تلاششان کسب یک امتیاز از یادگار امام خواهد بود یا این که برای تمام امتیازها به زمین می آیند.

جورج لیکنز تراکتورسازی تبریز نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورج لیکنز تراکتورسازی تبریز نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال