Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@00:13:06 GMT

اهميت زياد خدمات رساني به مردم در زمان صلح

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۸۱۰۲

اهميت زياد خدمات رساني به مردم در زمان صلح

خبرگزاري آريا- وزير دفاع گفت: در زمان صلح محروميت زدايي و کمک به مردم مهم است به ويژه که ما يک نيروي مسلح مردمي هستيم و مردم، ولي نعمت‌هاي اصلي انقلاب و نظام هستند
به گزارش خبرگزاري آريا، اميرسرتيپ حاتمي در بازديد از رزمايش اقتدار بهداري رزمي نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تسليت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: سال چهلم انقلاب، سال ويژه‌اي است که از يک طرف اعتقاد داريم سال چهلم سال بالندگي و شکوفايي است و از آن طرف دشمن همه تلاشش را مي‌کند که سال چهلم را نبينيم، اما کورخوانده اند و اين اتفاق نخواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: اکنون هرکجا که مي‌رويم نشاط، خلاقيت و نوآوري را مي‌بينيم هرچند که مشکلاتي نيز وجود دارد، اما توطئه‌هايي که در اين چهل سال عليه ملت ما انجام داده اند عليه هيچ ملتي در دنيا رخ نداده است.
امير حاتمي افزود: البته مشکلاتي که ايجاد مي‌کنند غيرقابل مقايسه با مشکلاتي است که پيش از اين براي ما بوجود آوردند و ما از تمام اين مشکلات عبور کرده ايم و اکنون نيز با سرعت عبور خواهيم کرد و در واقع با اين کار دشمن، مستحکم‌تر مي‌شويم.
وي گفت: ما در نيرو‌هاي مسلح چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح ماموريت‌هاي بسيار مهمي را داريم که اين ماموريت‌ها در زمان جنگ تعيين کننده است و سرنوشت ملت و نظام تعيين مي‌شود و با تمام قوا بايد جنگيد و همه نيرو‌ها و تخصص‌ها بايد کار خود را درست انجام دهند که يکي از اين دسته‌ها و نيرو‌ها بهداري رزم است.
وزير دفاع ادامه داد: آنچه در بازديد از نمايشگاه امروز ديديم بيان گر همين مسئله است و ويژگي‌هايي که از يک بهداري رزم انتظار داريم در اين نمايشگاه گردآوري شده بود.
وي گفت: در زمان صلح نيز محروميت زدايي و کمک به مردم براي ما مهم است بويژه که ما يک نيروي مسلح مردمي هستيم و عمق راهبردي ما درون مردم است و اين را در زمان جنگ حس کرديم که مردم، ولي نعمت‌هاي اصلي انقلاب و نظام هستند.
وزير دفاع گفت: بسيار مهم است که در زمان صلح به مردم خدمات بدهيم اين در قانون نيز آمده است و اينکه ما تجهيزات را در انبار‌ها نگهداري کنيم کار درستي نيست و در واقع با رزمايش‌ها تجهيزات ما نيز به روز مي‌شود بويژه که ما در کشور با حوادث طبيعي اعم از زلزله و سيل مواجه مي‌شويم و براي مردم بسيار مهم است که حاکميت در اين شرايط به مردم کمک کند و تا به امروز نيرو‌هاي مسلح در اين شرايط سرافراز بوده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اهميت خدمات رساني زمان صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تقسیم سود بالا در مجامع همواره مورد توجه سهامداران قرار داشته است و حائز اهمیت بوده است، بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب به زمان واریز سود چند نماد پرداخته ایم که آذرماه پایان سال مالی آن‌ها بوده است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1r

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز